Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő anyuka megpróbáltatásai

Minek szült az ilyen?!

Minek szült az ilyen?!

Gyarlóságaim listája

Gyónás Vol.2.

2017. október 19. - MinekSzültAzIlyen?

Sokszor van nagy arcom, néha hiszem, hogy nemhogy a legjobb anya vagyok a világon, hanem nekem kéne tanítanom mindenkit. Mindig megmondom a tutit, ítélkezem, olyan magas piedesztálról nézek le mindenkire, hogy beleszédülök. Büszkén veregetem meg a vállamat, mert "Na, ki az anyuci?" baszki, hát én vagyok, ki más? Aztán persze az ilyen pillanatokban jön Karma sista, és lelök a padlóla dulván, majd jól odabasz, hogy térjek már magamhoz, nem vagyok jobb senkinél, sőt, ettől a húzásomtól aztán a világ legszarabb anyja is elhatárolódna.

Régebben írtam már egy Gyónás cikket arról, hogy mi mindent követtem el a gyerekem ellen, és az utóbbi időben olyan szarul teljesítek, hogy megérett a második fejezet. Persze tudom, hogy ez a lista nem határozza meg a szaranya fogalmát, sőt, mindenki elkövetett már hasonlót, de pont ezért írtam az elsőt is, hogy ismerjünk magunkra, nevessünk és nyugodtan hajtsuk álomra a fejünket, mert más is balfasz és más is elbassza, akár még nálunk is durvábban.

Akkor kezdjük:

1. Mocskos a gyerek. Állandóan. És egyre kevésbé zavar.

2. Egyszer birkózás közben elejtettem....meg állon térdeltem...meg rátapostam a karjára...

3. Amióta beszél, egyre idegesítőbbnek tartom.

4. A gyereket oviba Ramones pólóban és mackónadrágban vittem be, amikor is végignézett rajta az óvónő, majd megkérdezte, hogy "Ebben lesz a fényképezésen? (MILYEN FÉNYKÉPEZÉÉÉS??)

5. Volt, hogy egész éjjel kint volt hagyva a pisivel teli bili, mert elfelejtettem.

6.  Mindig elfelejtem hazahozni pénteken az ovis törölközőt. Amikor végre eszembe jut, hétfőn otthon hagyom. Vagy nem mosom ki hétvégén és reggel tolok egy expressz mosás szárítás programot a gépen, hogy még el is késsek. De az a kurva törölköző végre ott van tisztán 5-ből 1x.

7. Többször altattam már este ugyanabban a ruhában, amit nappal hordott.

8. Egyszer kurvahangosan kiröhögtem, amikor izomból nekirohant egy tükörnek egy hotelben. Aztán mélyen elszégyelltem magam. Aztán megint röhögtem.

9. Aktívan használom a zsarolást, mint nevelési formát.

10. Ugyanilyen aktívan használom a megvesztegetést.

11. Mindig a melóban jövök rá, hogy elfelejtettem kitenni a zsákjába a váltás ruhát, az ágyneműt vagy a gumicsizmát.

12. Még mindig nem tudom, hányas lába van a gyereknek.

13. Átválogatom a gyerek Mikulás és Húsvéti nasijait, és az igazán jókat szégyentelenül felzabálom. Kár belé az a schoko bons.

14. Lebaszom, mert dobálózik, majd ugyanolyan flegmán hajítom el a játékát a szoba másik felére, ha az útban  van.

15. Nem járatom angolra, néptáncra, focira, tornára, zongoraórára vagy hittanra. Ez a gyerek csak nő, mint a dudva.

16. Beleettem a csokijába, és azt mondtam neki, hogy a kisegér volt. Kis naiv hülye elhitte, és még mindig várja a kisegeret.

17. A Trónok harcát most már aztán tényleg nem kéne a gyerek előtt nézni.

18. 11kor altatok rendszeresen. Nem azért, mert addigra dől ki a gyerek, hanem azért, mert már én nem bírom tovább.

19. Eddig 3x hagytam el boltban úgy, hogy az egyiknél a végén már az eladók is keresték.

20. Szemrebbenés nélkül baszom ki a kukába az oviban kreált kézműves lófaszkákat. És igen, tudom, 20 év múlva bezzeg elsírnám magam a gesztenyéből és gyufaszálakból összetákolt "sünin", de akkor sem. Nem megy, én szanálós vagyok, a gyereket meg simán hidegen hagyja még az egész.

És a legszégyenletesebb:

+1 Nem tudtam belépni egy fiókomba, mert folyton elbasztam a jelszavamat. Később derült ki, hogy azért, mert 2015 volt benne, mikor a gyerek 2014-ben született. Shame on you, mommy!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minekszultazilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr7313029158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medgar 2017.10.20. 09:36:12

A nagyobbik 15 éves. Néha, amikor elkezdi a flegma beleszarok stílusát, legszívesebben elásnám. A kisebbik mellé aki a levetett alsógatyáját sem képes elvinni a nappali közepéről.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2017.10.20. 09:47:02

Visítoztam. :) Ez én vagyok!!!!! :D

commentes nikk 2017.10.20. 10:54:30

Király arc vagy :))))))

commentes nikk 2017.10.20. 10:58:05

Bazz, elolvastam még egyszer, és most már hangosan röhögök :))))

erkölcsi hulla 2017.10.20. 12:00:29

13. Átválogatom a gyerek Mikulás és Húsvéti nasijait, és az igazán jókat szégyentelenül felzabálom. Kár belé az a schoko bons.

A pokolban fogsz égni :D:D

nautilus123 2017.10.20. 12:56:15

Hát ez nagyon jó. :D

Nick a banya 2017.10.20. 14:22:04

A legjobb vagy! Bar a masodik pontban meg fejlodhetsz, ismi igy kikonyokolte a gyerek metszofogat (tej).
A keszitett biszbaszokat lefotozhatod, akkor marad emlek rola (ha akarsz ;))

PálGyöngyi 2017.10.20. 15:16:29

ebben az a jó, hogy mindenki azt éreztheti, az ő életét írtad meg :D szakadok

MinekSzültAzIlyen? 2017.10.20. 15:30:49

Na, hát, köszönöm szépen a kommenteket, és úgy látom a gyámügy se keresett még meg, annyira csak nem csesztem el ezt a bő 3 évét a gyereknek :) Persze ne adjuk fel, van még időnk :)

@erkölcsi hulla: a Mikulás nasis sztori miatt eddig mindenki elítélt, amikor meghallotta. Majd szó nélkül vett a körbekínált schoko bonsból.

@Nick a banya: Hú, az durva lehetett. A tippet köszi, tényleg lefotózom majd, de amíg ilyen kis estelen hulladékokat gyárt, tényleg nem tudom hova tenni. Mire haza hozom szétesik, és minden héten van valami szar. Majd lesz valami, amitől átszellemülök és elteszem, de egyelőre még a cuccról, amit készít is üvölt, hogy ez aztán nem szívből készült, hanem muszájból.

Azzal még kiegészíteném a sztorit, (mert már pár ismerős zaklatott és az index is pont a 8. pontot emelte ki), hogy a gyerek valami spéci lift tükörnek szaladt neki, a tükör nem tört össze és nem vagdosta szét, hanem a kölyök halál egyszerűen visszapattant róla. Pont ezért volt vicces.

cso zsi 2017.10.20. 22:23:37

Ha picit "erkölcsösebb" lett volna a nyelvezete, megosztottam volna. ;)
Apaként is ismerős a felsorolás. :))))
süti beállítások módosítása