Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő anyuka megpróbáltatásai

Minek szült az ilyen?!

Minek szült az ilyen?!

Párom, a szexista

2018. február 06. - MinekSzültAzIlyen?

Az én párom szexista.
Megnéz más nőket az utcán és összehasonlít velük. Aztán azt meri mondani, hogy én még szülés után is jobban nézek ki, mint az a csaj.
Szexista, mert nem főz. Mert kitiltottam a konyhából, mert én imádok főzni.
Szexista, mert egy darab húsként kezel, és néha rácsap a fenekemre, aztán elégedetten vigyorog.
Szexista, mert engem nem engedett vissza 2 évig a munkába, helyette volt mersze reggel 6-tól este 7-ig dolgozni, hogy eltartson minket.
Szexista, mert néha van pofája virágot hozni nekem, mikor hozhatna egy processzort is.
Szexista, mert inkább focizik a fiammal, mint hogy teapartizna.

Egy hímsoviniszta disznó, aki röhög egy nőalázó viccen... amit én mutattam meg neki.
Az a szexista bunkó hercegnőnek hív. Mikor igazából sárkány vagyok.
Szexista, mert a gyereknek kisautót vesz, mikor Barbit is vehetne, hogy a gyerek megtanulja milyen nehéz nőnek lenni.
Szexista, mert folyton Tarantino, Marvel meg Star Wars filmeket nézünk. Amiket én javaslok esti film ötletnek.
Egy szexista, mert nem hagyja, hogy kilakkozzam a 3 éves fiam körmeit.
Kinyitja az ajtót és felsegíti a kabátom az a disznó, mert annyit se néz ki belőlem, hogy ez nekem egyedül menjen.
Egy erejét fitogtató öntelt szemét, mert helyettem cipeli a bevásárló szatyrot, ha látja, hogy nehéz.
Szexista, mert elvárta tőlem, hogy én szüljek neki gyereket, ahelyett, hogy ő szült volna nekem.
Szexista, mert mer nekem ellent mondani néha.

Egy bunkóhoz mentem hozzá. Lehet, hogy el kéne válnom. Találni egy társat, aki egyenlőként kezel.

Aki egy férfi után fordul meg és azt mondja, az én bajuszkám szebben van ápolva mint az övé.
Aki hagyja, hogy felvigyem a hűtőt a nyolcadikra egyedül.
Aki felesben fizeti velem az éttermi számlát még 20 év házasság után is.
Aki nem cserél kereket az autón, mert tudja, hogy én megoldom.
Aki félre áll egy verekedésnél, mert szeretné, ha én érvényesülnék.
Akit nem érdekel, hogy a magassarkú szexi, mert a túra bakancs meg milyen praktikus.
Aki itthon maradna a gyerekkel, hogy én a 3 váltott műszakomban kiteljesedjek.
Aki mellett elfelejthetném borotválni a lábam, mert ha neki szőrö
s, lehet nekem is, mert egyenlőek vagyunk.
Aki nem kritizálja a ruhatáramat, mert ugyanolyan skinny jeanst hord.
Aki ösztönözne arra, hogy bányában dolgozzak, hisz azt egy nő miért ne tehetné?

Aki együtt sír velem a Szerelmük lapjain, mert érti és átérzi a filmet.
Aki nem duruzsol üres bókokat a fülembe, hogy levarázsolja rólam a bugyit, mert tudja, hogy egyedül is képes vagyok levenni, és az én döntésem az, hogy szexelünk-e este vagy sem.
Aki nem akar hősködni azzal, hogy elnyomja azt a gyilkos pókot, hanem félre teszi az egóját, és szakembert hív. Vagy szakasszonyt.
Akivel kéz a kézben égetnénk el a melltartóimat, akkor is, ha a mellem a térdemig lóg.
Aki lecseréli az Y kromoszómáját X-re értem.
Sajnos ezeket a férfiakat nem a fáról szedjük le. Pedig igazán szeretnék végre egy olyan férfit, aki felfogja hogy vannak jogaim. ( meg persze kötelezettségeim is, de az kit izgat?)

A bejegyzés trackback címe:

https://minekszultazilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr7513638604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Up! 2018.02.13. 23:30:46

Ilyen nők még léteznek? :)
Mégsem érett meg még a világ a pusztulásra! :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.03.11. 08:51:46

Úgy olvastam ( NEM ) hogy párom és a szexlista :)
süti beállítások módosítása