Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő anyuka megpróbáltatásai

Minek szült az ilyen?!

Minek szült az ilyen?!

Az unatkozó anyukáktól mentsen meg a jóisten

2018. február 12. - MinekSzültAzIlyen?

Igazából nem tudom, erről miért nem írtam, mert már kb. a terhességem óta kísér engem folyamatosan a jelenség, bosszankodtam, legyintgettem, elkerültem, ahol tudtam az igazi unatkozó anyukákat. De van az a szint, amikor már egyszerűen nem tudod elkerülni, mert megtalál a nullából és felbassza az agyad.

Hozzászoktam már a facebook zaklatókhoz, ismeretlen arabok jelölgetnek be, ismerősök hívnak meg csoportokba, oké, a hülyéket ignorálom, ami érdekel, vagy tudom, hogy fontos egy barátomnak, akkor meg lájkolom, hagy nyerje meg az ő ovija a csoportos kirándulást a vadasparkba. De amikor nullából egy számomra vadidegen ismeretlen anyuka betaggel egy Lego nyereményjátékba, hogy egy 5000 Ft-os alapkészletet megnyerjen, az már felrángatja a szemöldökömet. Anyu egyébként adatlap alapján jól szituált, Amerikába szakadt magyar nő, munkahelye: full time mommy and wife. Ezeknél már csak azok basznak fel jobban, akik az élet iskolájába járnak, ahol Isten a tanár. De ez mellékes, hiszen legalább egy óceán elválaszt minket egymástól. A lényeg, hogy nem értem, hogy miért kell ennyire megküzdeni egy Lego készletért, kérj fizuemelést a főnöködtől (aputól) és az árukereső szerint is 5 rugóért a tiéd. Eleve utálom az ilyen tét nélküli facebookos nyereményjátékokat, ahol a postaköltség drágábban van, mint maga a "nyeremény", de oké, legyen, végül is több ezren lottózunk. De amikor már valaki ilyen szinten görcsösen akarja azt a szart, hogy vadidegeneket rángat bele az ő hülyeségébe, az már nagyon nem oké. Nem, ilyet nem csinálunk. Spórold össze kaján, anyám.

Rengeteg unatkozó anyu van, a jobbak tényleg találnak valami olyan elfoglaltságot, amivel nem ártanak senkinek, de néha azt látom, hogy a gyereknevelésbe beleszakadt, rohan a lakás és főzni is kell az 1-2-3-x gyerekre meg "a szennyes kosár is felborult már, annyira tele van"- anyuk igazából kurvára ráérnek baromságokat kommentelgetni, gyártani és megosztogatni, szóval úgy tűnik mégse olyan kurva nehéz ez a háztartásbeliség, mint ahogy azt mi megmarketingeljük.

Én is unatkoztam. És nem szeretek a seggemen ülni. Kitaláltam ezt a blogot, aki akarja olvassa, kommentelgeti. Szeretek írni, szerintem egész jó is vagyok benne. Érdekel a gasztronómia, el kezdtem belemélyedni, és már tovább látok a húsleves-pörkölt-nokedli kombón. Összedobtunk a párommal egy raklap kanapét, barkácsolunk, csinosítgatjuk a lakást. Utazgatunk. Elkezdtem spanyolul tanulni (nem tanárral, online doulingo-n). Tervezek újra megtanulni autót vezetni, a jogsi már megvan, csak a rutin meg a bátorság hiányzik hozzá (persze majd ha nem fagynak le az utak, azért vágom én a korlátaimat). Van ismerősöm, aki saját vállalkozást dobott össze, kurva jó honlappal, külföldi beszállítóval, van, aki gyes alatt járta ki a fodrász sulit, egy évig hajat söprögetett, ma már saját széke van egy szalonban és elképesztő király dolgokat hoz össze, mert nagyon tehetséges. Hiszem, hogy ezek jó tervek, jó célok. Százból 2. Építő, értelmes dolgok, amikkel nem csak azt érjük el, hogy miénk legyen az új aventes cumisüveg készet. Valamiért ezek az unatkozó anyukák nem fektetnek be energiát az új dolgokba. Nem látnak tovább a gyereknél, nincsenek más célok, csak a gyereknek legyen meg minden szarja, azt se fizessük, hanem nyerjük meg egy megosztással meg üssük le 1 Ft-os vaterás aukción.

Ezek a nők gyerek előtt managerek, vezetők, tanárok, ügyvédek stb. voltak. Tele ambícióval, lehetőséggel, értelmes célokkal. Hova tűntek ezek az értelmes célok? Mikor felejtettünk el tanulni, fejleszteni magunkat, új dolgokat megismerni?

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minekszultazilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr4413655372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hozzászólok 2018.02.13. 11:25:11

Ha visszaveszel a masok iranti ingerult gyulolkodesbol, tan meg nepszeru blogger is lehetsz.
Addig csak egy maskepp probalkozo unatkozo anyuka maradsz...

Duplaxiii 2018.02.13. 11:51:33

Nekem is az ugrik be, hogy miért gondolod az, hogy mások életét lesd a Facebookon és minősítsd őket?
Szerencsére még az van az életben, hogy az emberek önmaguk határozhatják meg a privát életüket, ha otthon lustálkodni akarnak, hát tegyék, akik rendmánisak, hát takarítsanak, akik kirándulni akarnak, azok kiránduljanak, akik meg tévézni, azok tévézzenek.
A mai neoliberális (bolsevik) alapú aktivistaszemlélet az élet számos területén akarja meghatározni a döntő többségnek, hogy feladja individualista életszemléletét és a mikroközösségek elveire váltsanak.
Egyáltalán nincs összefüggés az anyaság, a gyereknevelés és a civil szakmai tevékenységek között!
Egy "buta" árúfeltöltő is lehet ideális anya, ahogy a feminista üzletasszonyok értelmiségiek is. És fordítva is lehetséges.
De ez az ő dolguk!!!!
A Facebook pontosan ezért (is) káros, mert magánemberek életébe bárki, ellenőrizhetetlenül belenézhet és azt kéretlenül minősítheti. Így lesznek durva vélemények is, meg egyetértőek.
Remélem marad a mai módi és nem fog senki beleugatni mások életébe! Az állam sem és önjelölt igazságosztók sem, utóbbiak még ingyen teszik ezt, semmivel sem járulnak hozzá mások életéhez...
.
Ezt egyébként levezetnéd:
"Százból 2. Építő, értelmes dolgok"
Mit akartál mondani?

Bright side of life 2018.02.13. 11:55:20

Azt hiszem, egyből megtaláltad a megfejtést...:)

Csíkosmami 2018.02.13. 12:09:40

"Szeretek írni, szerintem egész jó is vagyok benne."
Ez egy kicsit erős, főleg úgy, hogy még helyesírási hibák is vannak a cikkben. A tartalma pedig számomra kissé unalmas, általánosító és egyes mondatokban kifejezetten hétköznapi, trágár. Van hová fejlődni, hajrá! Fog ez menni!

Karipapa01 2018.02.13. 12:35:02

"Nekem is az ugrik be, hogy miért gondolod az, hogy mások életét lesd a Facebookon és minősítsd őket?"

Mit is írt a hölgy? " De amikor nullából egy számomra vadidegen ismeretlen anyuka betaggel egy Lego nyereményjátékba, hogy egy 5000 Ft-os alapkészletet megnyerjen, az már felrángatja a szemöldökömet. Anyu egyébként adatlap alapján jól szituált, Amerikába szakadt magyar nő...

Elolvastad te egyáltalán a blogbejegyzést, vagy csak megindult a troll-hangyád?

gchg 2018.02.13. 13:05:23

Be lehet állítani a Facebook-on, hogy ismeretlen nem taggelhet be téged. És akkor nincs ez a poszt sem.

NinaNinja 2018.02.13. 13:28:09

Én tökre egyetértek veled, hogy teljesen Taigetosz + egy csomó bezzeganyu, de a negatív posztok tényleg nem működnek :)

Ha csak hobbi az írás akkor ne foglalkozz velem és blogolj továbbra is arról amiről csak akarsz, de ha businesst szeretnél építeni akkor ez tényleg valid pont, bár úgy értelmeztem hogy nem akarsz :)

A helyesírási hibákkal meg nem foglalkozz, tényleg élvezetes olvasni az írásod :)

Tompahawk · https://rohadtkunyho.blog.hu 2018.02.13. 14:05:36

Előttem felsejlett egy aranszínű ájfónon fészegelgető bálna képe. Ő volt az anyu. Rohadtul neveletlen kölykök vették körül, de nem figyelt rájuk, mert már két napja egy ötezer forintos legókészletet próbált megnyerni nekik. Amíg a lájkokra és a megosztásokra várt, vicces fáradtpandás és lestrapáltszülős képeket osztogatott olyasmi kommentekkel, hogy "So true!".

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2018.02.13. 14:34:07

Előrebocsátom, kevés 100 százalékosan tökéletes helyesírású embert ismerek. Attól, hogy a szövegben maradt nagyságrendileg 3-4 hiba, utólag korrigálható. Én a "bármit meg halgatok" és társaitól vakarom a nemlétező szakállamat.
Belepörgettem a blog többi posztjába is, az pl szimpatikus, hogy az író szeret barkácsolni. viszont a kitiltottam a konyhából az már meredekebb. Ez a mostani poszt pedig olyan, hogyha valaki azt mondja, egy férfi írta, simán elhiszem. @Csíkosmami: nem trágár, inkább maszkulin személyiség rajzolódik ki, ha már elemezni kell. Az egy másik dolog, hogy az írott nyelv más, mint a beszélt, de pl a furdancs blog is közvetlen stílusban ír :)

Szelid sunmalac 2018.02.13. 14:39:50

Nyugi, dehogynem mukodnek a negativ posztok! Amint kirakod, mar ozonlenek is a trollok, akik megirjak milyen szemet szutyok vagy, irni se tudsz, tele van helyesirasi hibaval meg megis ki a fasztnak kepzeled magad. Ez generalj a kattintasokat es hozzaszolasokat, aztna jonnek az ellentrollok is. Jol nyomod, csak igy tovabb. Kicsit ekezd a fideszt, szolj be az egeszsegugyre, a ciganyokra, a munkanelkuliekre, a kulfoldi magyarokra, a liberlaizmusra, a gyurcsnyra/orbanra tetszolegesen, tegyel melle valami kis nagykepu szoveget, nyilatkoztass ki barmirol (fogyokura vagy egyeb) es mindjart lesz egy fasza kis blogod.

opati666 2018.02.13. 15:02:00

@Duplaxiii: A "privát élet" megszűnik abban a pillanatban, amikor nyilvánosan (pl. FB) megosztod azt másokkal.

ételizésítő 2018.02.13. 15:34:56

Ha megtanulsz írni, majd akkor folytasd. Addig nem kéne.
Nulla helyesírás mellé pocsék stílus.

abudabi15 2018.02.13. 15:36:16

"Ezek a nők gyerek előtt managerek, vezetők, tanárok, ügyvédek stb. voltak" - és ezekben a szakmáikban is lehettek buta, öntelt, önző, tehetségtelen, kivagyi senkik. Pont úgy, ahogy most anyukák.

ételizésítő 2018.02.13. 15:38:21

"Szeretek írni, szerintem egész jó is vagyok benne."
Nagy tévedés.
Pocsékul írsz.

Ja, szennyes kosár az, amikor a kosarat kell megtakarítani. A szennyeskosár meg az, amibe a szennyes ruhát rakják.
Stb.
De nemcsak a helyesírásod szar.

tomhardynészonja 2018.02.13. 16:01:48

Sziasztok! Arra kérnélek benneteket, hogy lécci támogassátok 1 lájkkal a kolléganőm nővérének a volt osztálytársnőjének a kislányát, aki az "Ovisok szépe" versenyen indul a családi wellness hétvége fődíjért!!! Vad Málna Amália Dzsenniferke, lájkokért köszi, megosztásért puszi <3 <3 <3

Szelid sunmalac 2018.02.13. 16:15:51

@tomhardynészonja: En lajkolom a kis cukkancs Dzsenniferket, ha te viszont tovabbkuldod a joszerencse-penzt-bevonzo-talizmanom, mert ha nem, akkor harom rakos kiskutya fog meghalni az elkovetkezendo ot percben.

antisocialnetwork 2018.02.13. 16:20:39

Mikor jutnak már oda az emberek, hogy a Facebook, az nem kötelező, és nem kell mindenkinek, regisztrálni, posztolni, követni,megosztani, like-olni? Egyáltalán, miért akar mindenki a a több milliárdnyi ember alkotta csoport tagja lenni? Facebook nélkül is van Élet. Real Life..

MinekSzültAzIlyen? 2018.02.13. 16:25:07

Huhh, hát megkaptam, a pokolban fogok elégni.
A kötekedőknek ezúton köszönöm, hogy jelenlétükkel igazolták a bejegyzést.
Nem mindenki érti a stílusát a blognak, pláne nem első cikk olvasók, ami nem baj, én is szeretek beszólogatni.
A helyesírásról csak annyit, hogy mivel maga a stílusa és a hangvétele a blognak párbeszéd jellegű, a hibák nagy része direkt és tudatos. Egybeírások, angol szöveg magyarul leírva, kisbetű-nagybetű, stb. stb. Persze nyilván van pár elgépelés, a szennyeskosárra nincs mentségem, de nem járok Grétsy könyvvel a farzsebemben, elütések, kimaradt vesszők és társai szintű hibák lesznek, amit utólag észreveszek, javítom, mert zavar.
Az, hogy szerintem egész jól írok az én véleményem (nem hiszem, hogy irodalmi szintű öntömjénezés lett volna és az ÉS-ben a helye a "műveimnek"), az meg ha pocsék az másé. A stílus dettó, megosztó személyiség vagyok, megszoktam már.
A cikkeket nő írja, és igen, trágár, ez a profil, ez a "brand", ez azért alakult ki, mert túl sok a habos-babos vattacukros anyu, és egy sincs, aki szárazon megmondja frankón a dolgokat. Én ezt képviselem. Lehet ezt szeretni és gyűlölni is, az elejétől erre lett építve a blog, aki ezt végig követi ismer és tudja. Akit meg idevarázsolt az index az meg nem.

Karipapa01 2018.02.13. 16:51:25

@ételizésítő: Bocsi, hogy megkérdezem, de ha valakinek nem jó a helyesírása, akkor te már nem is tudod értelmezni, hogy mit írt? Ha egy palóc (aki szintén magyar) azt mondaná neked, hogy "fővettem a nágykábótom", neked tolmács kellene? Azt javasolnám, hogy te, mint úriasszony miközben nyomkodod az egeret, tartsd el a kisújjad! Különben még prosztónak néznek! Na jó, így is, de mindegy... már az is nagy öröm, ha értelmezni tudod a bejegyzésben leírtak kis részét.

Karipapa01 2018.02.13. 16:55:10

@ételizésítő: Ezt írtad: "Ja, szennyes kosár az, amikor a kosarat kell megtakarítani."

Én apénzt szoktam megtakarítani, a szennyeskosarat pedig megtisztítani. Valószinüleg nálatok fordítva van :P

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.13. 17:01:59

A troll tanfolyamon az volt a házi feladat, hogy trollkodjatok szét egy posztot. A helyesírási hibákba belekötést nem fogom elfogadni. Az a nyelvtan náci kurzuson lesz kiadva.
Holnap óra! A házi számon kérésével fogom kezdeni. Úgy hogy húzzatok bele!

swfla 2018.02.13. 17:08:10

Ha facebookon nyomulsz, eleve egy luzer vagy.

ételizésítő 2018.02.13. 17:28:40

@Karipapa01:
Lapozd fel a szótárban a megtakarít szót. Nagyon rád fér.
Tudod, vannak olyan szavak, amelyeknek nemcsak egy jelentésük van.

ételizésítő 2018.02.13. 17:30:23

@MinekSzültAzIlyen?:
"a hibák nagy része direkt és tudatos"
Lófaszt, buta vagy, mint a segg, most meg mosakszol.
Ha a neten akarsz menőzni, előbb tanulj meg írni. Most még nem tudsz.

"kimaradt vesszők és társai szintű hibák lesznek, amit utólag észreveszek, javítom, mert zavar."
Na, ezekről beszéltem. Nem tudsz értelmesen fogalmazni.

Karipapa01 2018.02.13. 17:56:39

@ételizésítő: Én szótározás nélkül is megértettem, hogy a blogíró mit írt. Ha neked ezzel nehézségeid vannak kűzdj meg vele, vagy kérj segítséget.
Ezt írtad a blogbejegyzésre válaszképpen: " Lófaszt, buta vagy, mint a segg, most meg mosakszol."
Igen magas intelligenciára utal főként annak fényében, hogy nem is ismered a szerzőt! Nem a haverod. Lehet, hogy a blogírónak még sok mindent kell tanulnia, lehet hogy nekem is, de neked is! A magyar helyesírás hozzávetőleges ismerete még nem jelenti azt, hogy kulturember vagy! Javaslom, ha van tükröd "takarítsd meg"! A te értelmezésed szerint.

MinekSzültAzIlyen? 2018.02.13. 18:06:47

@ételizésítő: Nem akadályozom meg, hogy visszaolvass régebbi bejegyzéseket, ahol tudatos a rossz helyesírás, a lustábbak kedvéért beírtam, ez szerintem nem mosakodás. Ha van kedved, mindhez írhatsz egy hibalistát.
Ha neked ez a legnagyobb boldogság, hogy hibákat számolgatsz, hát örülök, hogy megcsináltam a napodat. Már volt értelme felkelni.

Lady Scarlett 2018.02.13. 20:49:58

Modositsd a beallitasaidat a Facebookon. Nálam minden le van tiltva. Csak ismerősök ismerosei jelolhetnek be, és nem irhat vadidegen messengeren sem. Nem tagelhet senki, bar egyszer kétszer mar előfordult hogy a Facebook a beallitas ellenére hagyta a tagelésem. Ilyenkor le szoktam törölni a taget. De amúgy ha 2x előfordult hogy a kérésem ellenére egy ismerős betagelt valahova, sajna egy idő utan megszűntettem az ismeretseget. Ha nem képes viselkedni a kérésem ellenére sem akkor jobb ha nem vagyunk kapcsolatban.
Farkastörvények vannak.
A hirfolyamodat is állitsd át mert nem véletlenül látod az idegesítő posztokat.
Mindent be lehet állitani csak időt kell rá szánni.

Lady Scarlett 2018.02.13. 20:53:12

@ételizésítő: most értél meg a moderálásra, tesó. A blogger helyében én már kitiltanálak a jó büdös, oda. B+.

ételizésítő 2018.02.13. 21:06:59

@Karipapa01:
Jaja, olyan szavakkal, mint a kűzdj... Értem.

@MinekSzültAzIlyen?:
"megcsináltam a napodat"
A magyarban nincs ilyen, tanuld meg az anyanyelvedet.
A magyar arra, amire az angol a "made my day" kifejezést használja, azt mondja: feldobtad a napomat.

A hibalista igen hosszú lenne. Tényleg nem kéne írással foglalkoznod. Legalábbis amíg meg nem tanultál egyrészt írni, másrészt rendesen magyarul.

MinekSzültAzIlyen? 2018.02.13. 21:24:03

Dehogy moderálom. Egy feketeöves mestertroll végre ellátogatott az én oldalamra is. Ahogy látom az ő munkásságát a többi blog kommentjeiben, nem velem van baja, hanem az élettel.

ételizésítő 2018.02.13. 21:47:37

@MinekSzültAzIlyen?:
Az élettel semmi bajom.
A hülyékkel van, akik írástudás nélkül akarnak írni, pláne hogy azt hiszik, mekkora királyok.

De remélem, egyszer egy hozzád hasonló tudású és lelkiismeretességű autószerelő cserél kereket az autódon, és nem húz meg pár csavart. Nos, akkor majd megérted, miről beszéltem.

Érdekelne, hogy az írástudásodhoz mért zenei tudással ki mernél-e állni pl. zenélni.
Vagy ilyen mértékű kémiatudással robbanóanyagokkal kísérletezni. Esetleg mérgekkel, kötelező saját kipróbálással.

ételizésítő 2018.02.13. 21:49:11

@Lady Scarlett:
Remélhetőleg nem vagyok a tesód, hülyékkel nem vállalnék rokonságot.
Bár ki tudja, anyád kikkel kavart korábban... sajnos, bármi előfordulhat.

Etniez 2018.02.13. 21:51:47

A posztolónak ajánlom a privacy rész átnézését. Engem senki nem tud betagelni sehová, csak elbírálásom után.

gusztávo 2018.02.13. 21:55:39

Sosem lesz gyereked. Darabig bulizgatsz még, aztán eltűnsz. Önkormányzati temetéssel.

MinekSzültAzIlyen? 2018.02.13. 22:08:38

@ételizésítő: Szóval ha én szar zenét játszom, te meg önszántadból, szabad akarattól vezérelve meghallgatod, akkor én vagyok a hülye?
Na de mindegy, most fejeztem be. Túl rövid az élet, hogy tovább etesselek.

lawyered 2018.02.13. 23:13:36

szia kedves blogger!
Ne hallgass azokra, akik órabérben mocskolódnak. Nekem nagyon tetszett az írás, sőt azóta többet is elolvastam és külddözgetem az ismerőseimnek. Nekem még nincs gyerekem, viszont idegesítőbbnél idegesítőbb sógornőim vannakbe kell vallanom, hogy nagyon jól szórakoztam. :) Valahol mélyen reméltem, hogy nem lehet igaz, hogy minden nő agyát elhomályosítja az a sok hormon amint megszülik a gyereket. Engem az idegesít a legjobban, ahogy teleírják a facebookot és E/1-ben úgy írnak, mintha a gyerek fogalmazná meg azt a sok "okosságot", agyam elszáll.
Szóval keep going, te vagy a fény az alagút végén nekünk még gyermektelen nőknek arra, hogy a gyermekvállalás nem bolondít meg törvényszerűen mindenkit. :))))

ételizésítő 2018.02.14. 01:08:04

@MinekSzültAzIlyen?:
Az oké, hogy az írás nem megy, erre már rájöttünk.
De ezek szerint az értő olvasás sem?

Azt kérdeztem: az (igen gyenge) írástudásodhoz hasonló zenei tudással ki mernél állni közönség elé?

Lady Scarlett 2018.02.14. 05:24:29

@ételizésítő: igazad van, trollok tényleg nem tartoznak a rokonsagomhoz.
Ha csak ennyire vagy képes, sajnallak. Ja mégse.

Lady Scarlett 2018.02.14. 05:33:42

@lawyered: Dehogy. De azért egy kis ideig tényleg rózsaszín cukomázas a világ. Csak tudni kell, hogy nem marad olyan, hanem szépen visszaváltozik egy idő után. Ez a normalis.
Én 2 havonta tettem fel 1 montazst es 1 mondatot a facebookra és így is volt akit zavart, de ő legalább szólt, én meg segitettem neki hogy ne én jelenjek meg neki elsőként. Nem tudta, hogy ilyen beallitas is van.
Az tény, hogy csak az bírja a rózsaszín felhőket aki szintén épp látja őket.
Szóval mostanában már én is kikövettem pár frissen szült ismerőst, köztük egy friss apukát is mert van ami már nekem is sok. :)))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.14. 05:57:04

@ételizésítő: Nagyon harmatos vagy. Ezzel a szerény - és akkor még szerényen fogalmaztam - tehetséggel nem kellene trollkodni! Amit csinálsz nem több mint az élet általi frusztráltság okozta, buta fontoskodás.
Kicsit belepillantottam "életművedbe", ami 90 százalékba a helyesírással való kötözködésből áll. Sekélyes, nagyon sekélyes.

Hozzászólok 2018.02.14. 08:02:22

@MinekSzültAzIlyen?: már a usernév is ellenszenvesen provokatív.
Ha bárki ellenségesen válaszol, annyit tudok mondani: amilyen az adjonisten...

Ha örömödet leled mások szapulásában, hát mit tudunk tenni...
Majd nem olvassuk.

odamondó 2018.02.14. 08:16:43

Nem kell Facebookozni mert az egész egy fostenger.

Viszont nagy igazság bukkant fel, hogy ja a háziasszony élete egyáltalán nem olyan nehéz mint ahogy elő van adva.

Szelid sunmalac 2018.02.14. 08:50:53

@ételizésítő: Imadlka! Te vagy az uj kedvencem a birka utan persze. Ekkora taplo kocsog faszkalapot megismerni kivaltsag! Nyomjad neki!!!!

Bela Vadas 2018.02.14. 09:00:45

@Duplaxiii: "A mai neoliberális (bolsevik) alapú aktivistaszemlélet..." .- Nem kis csőlátásról árulkodik ez a részlet... hadd ne mondjam: sötétségről...

zizi77 2018.02.14. 09:36:40

@lawyered: a hormon minden nőnek elönti az agyát, csak különböző módokon mutatkozik ez meg.
Ez a FB-os posztolás is olyan, hogy az elsőről mindent felteszel, a harmadikról max, hogy megszületett. :)
De lehet persze FB nélkül is élni, nekem is egész jól megy.

sagittarius 2018.02.14. 10:07:56

@ételizésítő: Ha egy autószerelő rosszul javítja meg a kocsimat, akkor máskor nem őt bízom meg a munkával. Ha egy szerző - szerintem - rosszul ír, akkor néhány bekezdés után mások írásait kezdem olvasni. Aki viszont rengeteg időt és energiát szán arra, hogy csak azért olvasson és kommentelgessen, hogy megmutassa, hogy ő is a világon van, akkor javasolnám: gondolkozzon el az életén.

pallasmacska 2018.02.14. 12:05:29

Nekem tetszik a stílusod, akinek baja van a trágársággal, az nézzen inkább Én pici pónimat, ne az interneten okoskodjék. A helyesírást illetően semmi szégyellnivalód nincs.
A poszthoz annyi hozzáfűznivalóm lenne, hogy az arányok igazából ugyanazok, mint a teljes népességben, az emberek 95%-a mindig is tengett-lengett és lavírozott, a maradék 5% kezd bármi értelmeset az életével. Nem véletlenül kerüli több kismama ismerősöm is a baba-mama csoportokat, nem akarják, hogy mínuszba zuhanjon az IQ-juk.
A címlapos posztokkal meg arányosan jönnek az idióták is, de nem hiszem, hogy problémád lesz a kezelésükkel. Sok sikert!

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2018.02.14. 12:18:13

"megosztó személyiség vagyok, megszoktam már"
Naggggyon laza. De a megosztó személyiség érdekes problémákat taglal (jelenleg a csapból is az "unom már a cukormázas anyákat" téma folyik ) valamilyen újszerű szemszögből és/vagy egyedi stílusban. Ja, és nem saját magát nevezi ki megosztónak, hanem megvárja, amíg a többezres rajongótábor megteszi neki ezt a szívességet (:

lola31 2018.02.14. 12:46:13

@Duplaxiii: "A mai neoliberális (bolsevik) alapú aktivistaszemlélet az élet számos területén akarja meghatározni a döntő többségnek, hogy feladja individualista életszemléletét és a mikroközösségek elveire váltsanak." Óriási fogalomzavar van a fejedben. Honnan veszed ezt az ostobaságot? Magyarország pont most megy visszafelé az időben százzal bele az ötvenes évek bolsevikizmusába és orosz befolyása alá. Ennek semmi köze semmiféle liberalizmushoz, kizárólag Orbán Viktor orosz kapcsolatai miatt tartunk itt. A szavazói közben pedig zagyválják a hülyeségeket.

lola31 2018.02.14. 12:49:49

@Bela Vadas: Úgy látom, nem csak az én szememet ütötte meg ez a mondat.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.14. 14:01:47

Én egyébként imádtam az unatkozó anyukákat. Tele van velük a játszótér. Csak le kellett mennem a kisfiammal és pár alkalom után már érdeklődve nézték miért a papa van mindig a gyerekkel. Amikor pedig rövid beszélgetés után kiderült hogy egyedül nevelem... hehehe, de szép idők voltak. Sajna a gyerek felnőtt, ez a módszer már nem játszik.

kismorgó 2018.02.14. 14:14:20

uncsi a téma is meg a stílus is. Érdekes, hogy mostanában egyre több kisgyerekes vagy várandós ismerősöm gondolja úgy, hogy jól ír és meg kell osztania véleményét, gondolatait a világgal. Azt hiszik, hogy annyira egyediek és meg kell hogy írják a frankót.... most sajna ez nem sikerült. Azért majd máskor visszanézek, hátha sikerül legközelebb. Ez így lapos.

lola31 2018.02.14. 14:15:22

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Te pedig közben nyugdíjba mentél. Most már nem az unatkozó anyuk jönnek az életedben, hanem az unatkozó nagyik. Azután pedig a dédik.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.14. 17:53:34

@lola31: Nem, nem, még messze a nyugdíj, most az unatkozó MILF-ek jönnek, akiknek már kamaszodnak a gyerekeik.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.14. 17:54:38

@kismorgó: " Ez így lapos." - Az biztos, a troll állásinterjún kirostálnálak.

tzi 2018.02.14. 18:13:02

Jajszegény. Látom a zindeksz első oldalra rakott. Részvétem, vígasztaljon, hogy hamar eltűnik innen a sok faszparaszt ^^
süti beállítások módosítása