Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő anyuka megpróbáltatásai

Minek szült az ilyen?!

Minek szült az ilyen?!

Azbeszt megb*szta a büdös k***a istenit neki, azt b*ssza meg!

2015. szeptember 06. - MinekSzültAzIlyen?

A káromkodás gyerek mellett szopás. Előbb utóbb valamit kell kezdeni a helyzettel, mert a gyerek mától a következő 3 év intervallumban bármikor elkezdhet beszélni, nekem meg nem hiányzik az, hogy az óvodában, ha konfliktusa van egy társával, azt mondja az óvónéninek, hogy „Ha nem hagyja abba, felgyújtom a gecibe’!”

Nagyon sokat káromkodok, az érdekes benne az, hogy amióta gyerekem van, azóta durvult ez el ennyire. Ha a többi cikkből nem jött volna még le, nem vagyok prűd, hiszem azt, hogy irodalmi értéke van egy jól elhelyezett bazdmeg-nek. Ráadásul nekem nem megy az, hogy amikor akkora idióta vagyok, hogy négyszer (!) kúrom be a fejem a kinyitott konyhaszekrény ajtóba egymás után, azt lerendezzem egy „A manóba!” felkiáltással. Nekem akkor kell a buliba a szekrénykészítő asztalos, a jó édes anyja, a konyha tervezője, annak felmenői, az előző tulajdonos különös kapcsolatra buzdítása lovakkal és egyéb állatokkal, valamint én, a hülye, meg még pár szent random felsorolva.

Na most ezt a mocskos szájat kéne kimosni domestossal, ahogy anyám mondaná, mert a szappan ide már kevés, megtanulni kicsit visszafogni az indulatokat, és legalább a felesleges csúnya szavakat törölni a szókincsemből. Most próbálkozhatnánk itt 20 Ft/csúnya szó bedobálgatásával, de azt is könnyű kijátszani, beletolok egy 500-as all in-t, aztán káromkodhatok másnap reggelig. Nem megoldás. Persze nem fogok lebutítva gyerek kompatibilis verziókat kitalálni, mint a „durva anyád”, „bakter” meg „anyád pitája” mert nettó faszságnak tartom. A „csudába”, „manóba”, „kutya fáját” és hasonló szép kifejezések sem a stílusom, mert pont a düh része nem jön át rendesen, pedig én nem hogy előfordul, hogy dühös vagyok, de lételemem, az fog még életben tartani 90 éves koromig.

Szóval nehéz ügy, még nincs ötlet, hogyan lehetne kivitelezni, próbálom nézegetni az idősebb gyerekes anyukákat, vannak vicces sztorik, sőt, van, amikor elismeri az ember, hogy milyen jól használja a gyerek a „Ne baszogassál”-t és társait, de nekem nagyon mélyre le kell ásnom, mert nem elvétve használom ezeket, hanem kötőszóként. Az egyik legidegesítőbb szokásom, már engem is zavar, tényleg vissza kéne fogni, mert egyszer csak elfogynak majd az anyukák meg a gyerekek körülöttünk, és azt veszem majd észre, hogy oda-vissza bazdmegelünk a gyerekkel a kihalt játszótéren. Ünnepélyes fogadalmat persze nem teszek, írni szerintem hasonlóan fogok, addig még van 6 évem, hogy el tudja olvasni, de el kell kezdeni leszokni erről a szarról, különben durván rá fogok baszni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minekszultazilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr97764044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tzi 2015.09.06. 13:20:30

:D :D :D
Figyi, tök felesleges. Unokahugi mellett kínkeserve egy csúnya szót sem ejtettek a szülei. Már az oviból "szar", "fasz", "bazmeg"-elve jött haza. Megtanulja mástól... akkor má' inkább tőled tanulja meg, legalább ismerni fogja a helyes használatot :D

panpeterstop · http://panpeterstop.blog.hu/ 2015.09.06. 14:29:51

Szerintem jobb ha másoktól tanulja meg, mint a szüleitől, mondjuk főként ha olyanok azok a mások, akiket nem tekint példának. Én nem beszélek csúnyán, nem káromkodom (nyugodtan kövezzetek meg), így a gyerekeim csak máshonnan hozzák haza a csúnya szavakat. Ilyenkor megköszönöm, hogy megosztották velem, mert így legalább nem egyedül gondolkodva fejtik meg értelmét. Általában attól hogy hallják mástól, még nem tanulják meg, nem válik szókincsük részévé szükségszerűen.

Pippike 2015.09.06. 14:38:02

Áh...ez én vagyok:-D
Én azt hittem nincs a földön még egy ember aki ennyire szórná a káromkodást mint én. Pedig tanult ember vónék, nem a suttyója. És mégis. Ez a vérmérséklet.4 éves a kisfiam. Sűrűn vakarózom, mert sűrűn beszélek csúnyán. És én tudod mit csinálok. Amikor csúnyát mondok, és ő is hallja akkor felkiáltok, hogy jajj a fenébe büntetés jár érte!, és jól pofán baszom magam. Eddig bevált. Nem használja azokat a szavakat amiket én. Nem is tudom, hogy tud ilyen szépen beszélni. Egyébként az apja kevéset káromkodik, és ő nem bünteti meg magát pofánbaszással, és a gyerek simán használja azokat a káromkodásokat amiket az apja! Ergo: én csinálom jól. Természetesen ügyelek, hogy ne follyon a számból a fos, de hát elég nehéz megállni. Pl a bazdmeg az örökösen jelen van. a k á r m i t csinálok, a bazdmeg rögtön jelentkezik. És azt sem tudom amúgy, hogy honnan tudja, hogy az csúnya. Mert van rá példa, hogy nyelvet újítok, és nem a sima bazdmeget használom, hanem mondjuk a kurvaéletbe, és akkor is úgy néz rám a gyerek (csúúúnyán), hogy na anya már megint csúnyát mondtál! Na akkor vághatom magam pofán. És azon gondolokodom, hogy vajon ő honnan a pöcsömből tudja, hogy ez csúnya??? Nem is tanítom rá. Biztos az ovi! Tehát nyugi...ha nem tőled tanulja el, akkor majd az oviban egy kis sutyeráktól, akinek ordenáré mocskos szájú az anyja :-D

MinekSzültAzIlyen? 2015.09.06. 17:27:04

Persze, tudom, hogy ha más nem, ő fogja majd hazahozni, meg úgyis megtanulja valahonnan, hiszem, hogy mindenkinek legalább egyszer fog káromkodni a gyereke, senki nem fog leélni egy életet bazdmegelés nélkül. Nem is fogom durván tiltani, rászólok, ha nagyobb lesz, megpróbálom elmagyarázni, hogy miért és hol ne használja, de ezért nem lesz kukoricán térdepeltetés meg mogyorófavesszővel kergetés az udvarban.
A gond az, hogy azt nem szeretném, ha a gyereket a mocskos szájú anyja miatt hátrányosan különböztetnék meg, mert egyik nap hall a Gézuka egy csúnya szót a gyerektől, vagy tőlem, onnantól a Gézuka nem jöhet hozzánk, mert ott csúnya szavakat tanul, a gyerek meg az én hibámból szív, mert elveszti a legjobb barátját egy ilyen hülyeségen. Akármennyire úgy gondolom, hogy egy ilyen miatti tiltás a másik szülő rugalmatlansága, akkor is a gyerekek szívják meg, és emiatt (meg mert tényleg rám fér a kontrollálás BASSZAMEG) visszább kell fognom magam, mert így se hiszem, hogy én leszek a kiskedvenc a játszótéren, ha meg még ráteszek egy lapáttal, a gyerek nem fog találkozni korabeliekkel óvodáig.

M3n10 (törölt) · http://automento-24.hu/ 2015.09.06. 18:28:31

Hiánypótló a blog, köszönjük! :D

Pippike 2015.09.06. 19:42:44

Megnyugtatlak, nem a mi gyerekünkre fognak mutogatni a csúnya beszéd miatt, mert a gyerekek okosak! Ha hiszed ha nem, nagyon is jól tudják, hogy azokat nem szabad mondani. Ösztönből talán, vagy sokkal intelligensebbek mint mi vagyunk :-)
Példa: Gyerekem ovijában farsang. Mindenki öltözik a saját is szekrénykéje előtt, veszik át a jelmezt, anyukák ott sürögnek forognak, mindenki kurvára fontos, mellettünk öltözik spongyabob gyerek. Anyja guggol mellette, spongyabob kicsit zorkó, duzzog, pofákat vág. Anyuka fegyelmezetten rángatja, hátha senki nem veszi észre az elfojtott agressziót (ÉN észreveszem, mert én szemfüles vagyok, és mert mellettük öltözik az enyém) előbb csak rángatja, tépi a gyereket, aztán verbálisan rákezd: Bazdmeg! (nem, nem ez a neve) Bazdmeg fiam! Vedd már fel ezt a kibaszott retkes jelmezt, mert kitaposom a fogaidat! Nem azért basztam vele fél éjszakát, hogy most meg ne vedd fel!
Álltam. Lefőttem.
Na ez a nő, tényleg de TÉNYLEG csúnyán beszél.
Náluk NINCS alternatíva. Ott ha valamire azt mondják, hogy szar az már dicséret! Nálunk van alternatíva, mert jó, hogy a hébehóba hallja, hogy már megint a buzi ebédet kell csinálnom, de legtöbbször azt hallja, hogy finom ebéd készül. És hidd el, ők nagyon is jól tudják, hogy mikor milyen hangulatban vagy, és azt is tudják, hogy indulatosan azt mondod, hogy buzi ebéd, azt ők tudják,hogy az bizony egy indulat szó, nem használjuk mindig csak kivételes esetekben.
Nem kell aggódnod. Mint írtam én is borzalmasan beszélek, féltem is az ovitól, de rájöttem mint mindig amióta gyerekem van, hogy vannak tőlem sokkal rosszabbak! :-)

nickM 2015.09.06. 20:03:07

@MinekSzültAzIlyen?:
:) Szerintem tudod már, de ha gyereked van, elsősorban a szülőt neveled. ;)
Ennyire ne parázz rá, nem érdemes. Ha a gyerek úgy dönt, pillanatok alatt "leneveli" magát a káromkodásról. ;) (Mellesleg nagyon is tisztában van azzal, hogy kivel hogyan kommunikáljon; ezerszer asszertívebbek, mint mi. ;) )
Ha mégis változtatnál, esetleg próbáld ki az '"afffffffffrrrrrrrrrrrrraannnnnnccbbba!" mondatot, az első 1-3 hónapban nagy odafigyelést igényel, de aztán automatikusan jön. :) (Anyukám révén nálunk is alacsonyan röpködtek az aprószentek, nálam ez volt az egyetlen, amibe sikerült belevinni a ***************** érzelmi töltését.)

MinekSzültAzIlyen? 2015.09.06. 20:08:44

@Pippike: @nickM: Okés, hiszek nektek, alig egy éves rutin, meg pár szóbeszéd, és rémsztori alapján (meg ahogy minket neveltek, hogy mégis egy ilyen szép kislány hogy beszélhet úgy, mint egy kocsis, szégyejjemagát!) az én kis fejemben ez rakódott össze, egyelőre még csak ott tartunk, hogy megérti az alap szavakat, aztán rávágja, hogy "Dada", nem tudom, milyen lesz ez később, csak ezt a korosztályt +/- 1 év figyelem, úgy vannak ismerősök. Odáig viszont nem szeretnék eljutni, ameddig az ovis példa volt, azt már én is elég tirpáknak tartom :)

becsoccsent 2015.09.06. 21:18:20

"pedig én nem hogy előfordul, hogy dühös vagyok, de lételemem"

hat ezt nagyon fasza volt most olvasni, es Pippiket is, es most egy kicsit megkonnyebbultem, hogy nem vagyok egyedul ezzel. es ezt nem ertheti meg az, aki neha-neha duhos, vagy akiben neha-neha felmegy a pumpa, mert ezt csak az ertheti meg, aki kb. a reggeli felkelest koveto masodik perctol a lefekves elotti utolso percig egy rotyogo ideggorccsel kombinalt karomkodasbomba, ahol a kurvaistenbasszaszajba es a budoskurvaanyadathogyrohaggyalmeg a rovidebbek es gyakoribbak koze tartozik.

eleg fos amugy igy elni, ugy ertem, ha kozossegben van az ember, vagy foleg ha vannak gyerekek is a kozeleben, mert ezt 0-24-ben nem lehet kikapcsolni, sot, egyaltalan nem, es az meg nem jo, ha a retekbebaszott fuggonybeakadas miatti feszultseg a gyereken csattan.

tulajdonkeppen az elmult kb. ket evtizedben nekem ebbol kiutat egyedul a fu jelentette, akkor ugyanis a kurvaanyazas annyira marginalis lesz, hogy a hozzaerto felnottek abbol tudjak, hogy elfogyott, hogy napszakonkent egynel tobbszor hallanak egy basszajbat.

Köldök_szösz 2015.09.06. 21:30:35

igen egy idő utána az illető úgyis a saját feje után kezd menni (kamaszkor) aztán lehet hiába minden tündérmese nevelés.
Persze most nem azt mondom hogy valami redneck család szintjén kell lenni mert úgyis mindegy de előbb utóbb úgyis kiderül hogy a világ milyen csúnya egy hely

Kaszáspók 2015.09.07. 09:02:43

Tényleg megdöbbentő hogy mennyi sötét, bunkó, primitív, tanulatlan nő nevel gyereket....

MinekSzültAzIlyen? 2015.09.07. 09:22:06

@Kaszáspók: Így van, minek szült az ilyen??!!! Csak ahhoz volt eszünk, hogy széttegyük a lábunkat! SHAME!

Picilány04 2015.10.11. 09:24:05

Hát, könnyesre röhögtem magam....Apának sírva, fuldokolva olvastam fel...Mintha magamat olvastam volna. Én azt vettem észre az első fiamnál, (mellette is gyakran röpködtek a kurvaistenf@szát,a rohaggyonmeg stb.), hogy nem beszél csúnyán az oviban. Aztán a második sem... Mintha immunisak lennének rá...Pedig nekem is "lételemem"..:) Soha egyetlen egyszer nem volt panasz egyikre sem az oviban. A nagy ötödikes. Tavaly szólt a napközis tannéni, hogy Bence csúnyán beszél. Csípőből visszakérdeztem, melyik gyerek nem?Persze itthon letoltam a gyereket, de könyörgöm, kiskamaszok, egymást űberelik, melyik tud mocskosabban beszélni, kurvaanyázni.. De télleg... Csak példának.. Mentem a kicsiért az oviba és az iskolaudvaron elsősök kiszámolóztak... A pofám leszakadt...Így szólt az ominózus: Eci-peci kimeheci, te vagy az a rohadt geci... Szóval?.. Írjál még, nagyon tetszik!!!! :D

MinekSzültAzIlyen? 2015.10.11. 10:02:00

@Picilány04: Az ecipeci-kimeheci még "sláger?" Azt még mi is toltuk suliban :) És hát igen, mindenki tudja, hogy a gyerek előbb utóbb eltanulja egy másiktól. Csak arra kell figyelni, hogy ne a tiéd legyen az a másik :) Mondjuk már többektől hallottam, hogy nem vitték be közösségbe ezt a "tudományt", majd meglátjuk, itt mi lesz. A düh már megvan, azt tőlem örökölte, kiderül, jön-e majd mellé a szókincs is :)
Írással igyekszem, a téma kiapaszthatatlan, örülök, hogy tetszik :)
süti beállítások módosítása