Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő anyuka megpróbáltatásai

Minek szült az ilyen?!

Minek szült az ilyen?!

Please stand by

2015. november 21. - MinekSzültAzIlyen?

Mivel most nem volt sok időm az irkafirkára (giga raklap kanapé projektet tolunk 1 hete mindenféle finomságokkal, mint a csiszolás, varrás, párnatömés és társai gánymelók), összedobtam egy videót a gyerekről kárpótlásul, na meg, hogy lássa mindenki, hogy igen, ennek tééényleg van gyereke, jézusmária.

A bejegyzés trackback címe:

https://minekszultazilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr198096642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

husimusika 2015.11.26. 23:20:42

Nagyon cuki! :)
Az enyém is ezeket csinálja egész nap, ha épp nem autót tologat vagy a kutya farkát húzza. Azon gondolkodtam, hogy ha apa lenne vele egész nap otthon, akkor mit csinálna? Fúrás, fűtésszerelés, fűnyírás? :D

MinekSzültAzIlyen? 2015.11.27. 08:51:09

@husimusika: Autó, kutyafarok: pipa, itt ugyanez :) Hát, nálunk ha az apja lenne vele, én 2 dologra tippelnék: 1. megtanulna horkolni, 2. kb 24-25-ös szintű sárkánylovag lenne az online-akármi fantasy játékban :) Najó, rosszindulatú vagyok, azért néha kivinné a szemetet :)

Mirzus 2015.12.07. 17:24:00

Milyen kis aranyos, segítőkész! :)
Az anyja meg olyan, mint a Tom és Jerryből a gazdasszony..csak a lábait látjuk!!! :D

MinekSzültAzIlyen? 2015.12.07. 17:27:16

@Mirzus: Nem-nem, az a nagyi :) Anya a Colombo felesége, mert sosem látszik, csak utalnak rá :)

Mirzus 2015.12.07. 17:29:32

hahhahaha :D amúgy annyira tudtam, hogy te még a lábaid se mutatnád meg!!! :D Colombo.. :D
süti beállítások módosítása