Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő anyuka megpróbáltatásai

Minek szült az ilyen?!

Minek szült az ilyen?!

Bölcsinapló - Day 8

This is the end, my only friend, the end ...

2016. január 20. - MinekSzültAzIlyen?

Ma reggel kb. hulla voltam, összeszedtem valami nátha szart az egyik kis nyavajástól, kb. 2 napja már nyűg van, csak most kezd kicsúcsosodni. Gyereknek eddig kutya baja, de nem kiabálom el, csak én vagyok dögrováson a családból, de én legalább durván. Megnyomom a homlokomat és az egész felső fogsorom fáj. Csodálatos, ilyet még nem szedtem össze, be is ragasztom a bacit a lutra albumomba. Viszont így most először, amióta gyerek van, valamit tudok pihenni, legalább a délelőttjeimet bekucorodva a takaró alatt tudom tölteni. 

Gyerek 2 percet se sírt bent, leadtam, és mire bepakoltam a cuccait a szekrénybe, el is halkult. Spanolgattam kicsit anyukákkal, az egyik tök szimpi volt, de hát nem tudunk leülni egy kávé mellé dumálni, 2 perces infocsere az egész "Mi a neve?", "Mennyi idős?" stb. Na meg minél kevesebbet akartam bent maradni, ne fertőzzek tovább a bölcsiben, szóval rohantam is haza, ahogy tudtam.

A délutánt próbáljuk egyre jobban kitolni, már később megyek érte, mint tegnap, de legalább viszek egy nagyit, hogy a kisfüzetben a vészhelyzet esetén értesítendő telefonszámhoz tudjanak egy arcot is társítani, na meg lesz olyan, amikor a nagyik mennek a gyerekért, ismerjék meg az egész családot. Hát, ez nem jött össze, amikor érkeztünk megbeszélésen voltak a nevelőnők, az egyik "technikus" (kisegít, kaját hozza-viszi, délutáni alvásnál vigyáz a gyerekekre) volt csak bent, ledarálta, amit neki mondtak: "nemvoltgondrendbenevett1órátaludtholnapbábszínház". Köszi, na majd legközelebb. Azért a bábszínháznál kíváncsi vagyok, hogy fog megülni alatta a gyerekem és nem baszkurálni a kesztyűbábokat, mikor a TV-t is nyálas kézzel csapkodja, ha megy valami rajzfilm rajta. Holnap kiderül.

Na most az van, hogy visszaolvastam a mai bejegyzést, és rájöttem, tovább már nincs értelme a bölcsinaplónak, pár sorból tudok gazdálkodni, a délelőtti 10 percből és délutáni 2 perces gyors infókból, az nem ér meg egy cikket, ráadásul egyre kevésbé érzem viccesnek vagy érdekesnek, úgyhogy bölcsinapló, this is the end. Úgy érzem, hivatalosan is beszokott a gyerek, szóval ez a blokk ennyi volt. Persze továbbra is jönnek majd a bejegyzések, úgy, ahogy ezelőtt volt, kb hetente, téma mindig akad.  És köszi, hogy végigkövettétek velem ezt a pár napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://minekszultazilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr208287600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

husimusika 2016.01.23. 22:45:23

Ügyesek voltatok!
Látod, minden megy magától. Tényleg kevesebbet képzelünk sokszor a kis törpökrő, pedig marha ügyesen be tudnak illeszkedni. :)

Nálunk is megvolt a héten a beszoki :D Igaz én mondtam az elején, hogy gyorsak leszünk, mert nekem már van munkám és amúgy is sokszor aludt már anyósoméknál. Meg nem állami bölcsi hanem "családi napközi", magán cucc és vidék.
Szóval
1. nap 1 óra együtt, közösen hazajövünk.
2. nap 2 óra, de abból 5-20 perc nélkülem
3. nap első fél órában együtt, majd eltűnök, és másfél óra mlva vissza, ebéd végénél elhozom.
(itt hozzá tenném, hogy a kocsiba beraktam és már akkor elaludt, otthon 4 órát szundított pedig a 2, 5 már az úristen kategória - kicsit lefáradt)
4. nap ott is alhat, délelőtt bementem, el is köszöntem hamar, ébredéskor mentem. 2 órát aludt!
5. nap (hát meló volt reggeltől), ment mint a nagyok, már ott is reggelizett, és zárás előtt fél órával mentünk érte. :)))
Szerencsére nem sírt sosem, csak néha "anya-anya" keresett, de nagyon cukik a gondozónők is. Ő is náthás lett 4. napra, de nem vészes. Mondták, hogy ha nem lázas vihetem.
Szóval mi is örülünk :)

MinekSzültAzIlyen? 2016.01.24. 10:00:22

@husimusika: Naaaa, fasza :) Bárcsak minden beszoktatás ilyen lenne. Ügyesek vagytok ti is, ez tök szuper! :)Nálatok gyorsabb volt a tempó, nekünk az 5. nap volt először "2 percre kimegyek", de szerintem már most szerdán beszokott, azóta nincs rá panasz, állítólag nagyon élvezi, jól elvan, itthon viszont 3 napja olyan rossz abban a maradék pár órában, mint az ördög, komolyan, néha elgondolkozok rajta, hogy jó gyereket hoztam-e el :) Az egész napi rosszalkodásokat begyűjti, és megtartja nekem, majd ömlesztve küldi. Komolyan, fárasztóbb a héten az a napi pár óra este, mintha itt lenne végig, régen szakaszosan kaptam az áldást :)
Valami takony meg köhögés itt is van, de olyan határeset, hogy bármitől lehet. Remélem nem vészes, mert nem szeretném felrúgni az eddigi 2 hetet egy pár napos megfázással.

husimusika 2016.01.24. 17:09:50

Nálunk is ez van detto! Nyűgösebb és hisztisebb. De szerintem ez majd picit lazul, ha már tök mindennapos lesz a menet. Most még nekik is új, sok a stressz, lát ezt azt. Nálnuk szerencsére nagy rosszalkodás nincs. Picike a csoport. Szóval én ezzel nyugtatom magam :D De mástól is hallottam, hogy ilyenkor "rosszabbak" mert "megfelelnek" a bölcsiben/oviban/mamánál, otthon meg ők is leeresztenek mint mi mikor hazaérünk a munkából. Hát a franctuggya... Biztos így van.
Amúgy én is sokszor elborzadok, hogy hülyevagyokén, hogy pont januárban csináltam bölcsibeszoktatást? :D
De hát náthásan-köhögösen engedik őket. A többi is alapjáraton buborékot fúj az orrával, szóval gondolom makk egészséges csak nyáron lesz.
Itthon meg kúráljuk ezerrel :))
süti beállítások módosítása