Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő anyuka megpróbáltatásai

Minek szült az ilyen?!

Minek szült az ilyen?!

Dögrováson

2016. január 27. - MinekSzültAzIlyen?

Mindig azt hittem, hogy a gyerekem egy mutáns. Mutáns, akinek adamantiumot fecskendeztek a csontjaiba születésekor. Nem elég, hogy kurva gyorsan regenerálódik, csodával határos módon még egy csontja sem tört el, de több, mint 20 hónapot húzott le betegség nélkül. Az 1 napos lázakat meg fogzás balhékat nem számítom bele, az nem ér és pont.

De ez a jó kis széria most megszakadt, szinte már természetes nyugodtsággal vettem tudomásul, hogy két hét bölcsi után ne csak én, de ő is elkapjon valami nyavalyát. Diagnózis: "mezei nátha". Náthus vulgaris. Vagy mi. A bölcsiben az a jó, hogy amíg nem járattuk oda, simán itthon kikezeltem volna maximum egy telefonos konzultációval a doktornővel, pár nap alatt megvagyunk vele, király. Most az alábbi forgatókönyv megy: bölcsit hívni, hogy nem megy a gyerek. Kaját lemondani, az elején csak a másnapit, mert nem tudjuk, mit mond a doki. Időpontot kell foglaltatni a rendelőbe. Ott valamiért a kartonzósok Forest Gump szellemi szintjével és Eric Cartman bunkóságával vetekszenek, szerintem állásinterjúnál még feltétel is, hogy egyszerre legyél hülye és bunkó, mert megkérdezték tőlem, hogy NEKEM mikori időpont lenne jó. Mondtam, hogy hát gyesen ülök itthon beteg gyerekkel, kb mindegy, de azért ha lehet, még ma. Aztán, figyeljük a logikát: "Ma nem jó, már elkezdődött a rendelés" kb a "miafaszt képzel?" kioktató hanghordozásában (hétfő van, vasárnap lett szarul, mégis mikor kellett volna hívnom őket egy mai időpont miatt. Itt jegyzem meg, ha 8-kor indul a rendelés, 7:59-kor még elküldenek a fenébe, mert nem rendelési idő alatt telefonálok). Oké, akkor kedd, csak darálj már le valami időpontot. Óra, perc, na, gyerünkmár. Oké, nem leszünk barátok.

Rendelő felé készülök a legrosszabbra, gyerek szétszed mindent, de még arconpörgős hisztit is lenyom majd, de max. majd jegyet szedek, mert olcsóbban, de látványosabban toljuk, mint a Fővárosi Nagycirkusz. Hát, lófaszt. Ölemben elvan, olvasunk, szépen halkan elmondom, mi van a képen, amire rámutat, mosolyog, elvan. Tök jól ülünk így 20 percet. (Még jó, hogy van időpontunk.) Ezalatt egy anyuka (és mindenhol van egy ilyen anyuka) olyan szinten kirakatjátszik a gyerekével, hogy már rohadtul irritál. Ahogy látom, nem csak engem, 1-2 apuka is forgatja a szemeit, a kis 14 éves kamaszról nem is beszélve. Amikor hangosan tüttyög cukimukin a gyerekkel a full zsúfolt rendelőben, hogy "eeeelbúúúújtáááál?", "bemáásztál a pelenkázó alááá?". Jönnek a "Húúúhááák" meg a "Manóóókák". Közben szépen körbenéz, hogy mindenki jól látja-e, hogy milyen eleven kis angyalka az ő gyereke, ő meg milyen fasza anya, amiért még a rendelőben is a beteg gyerekét zaklatja mindenféle faszsággal, amikor az a porban akar csúszkálni. De jó, hogy nem vagyok ilyen. Végre mi jövünk, hálisten, már gondolkoztam rajta, hogy Hulkká változom, felkapom babakocsit és hozzávágom a nőhöz, de szólítottak, spuri befelé. Gyerek beindította a hisztivonatot, őhozzá ne érjen senki, de a doki profi, 2 pillanat alatt megvizsgálja, kész vagyunk. Azt mondta el, amit én már 2 napja csinálok. Orrszívás, orrcsepp, Nurofen, sok folyadék. Fasza, ha nem kéne a bölcsibe a papír, itt se lennénk.

Ennyit az ügyintézésről. Kis Wolverine kb leszarja, hogy beteg, én 37.2-nél már papot hívatok, ő 38 fokos lázzal úgy pörög, és olyan formában van, hogy ha tudna úszni, Hosszú Katinkát a medence másik végénél röhögné ki, mert nem bírja a tempót. 2 percenként pakolok utána, mert elesik, elesek a sok szar kisautón. Najó, a 8. pakolás után megunom. Azaz negyed óra múlva. Kurvára pörög, nem hiszem el.

És most jön az igazi szopó. Az "orrsziporszi". Ne nevessünk, ezt egy gyógyszerész kislány mondta nekem így a patikában, ez a hivatalos neve. És én még a szélcsőre mondtam, hogy az a legnagyobb szopatás gyereknek és szülőnek a világon. Kínszenvedés. Üvöltés, visítás, gyerek valami gyík génekkel is rendelkezik, mert folyton kicsúszik a kezemből. Hányásig hergelős hiszti. Énsohatöbbetnemhasználomeztaszart. De, használom, mert kell, tudom. Mindegy, megoldjuk valahogy, ezt csak kb. 4x kell előadni naponta, hogy a lelkiismeretem is megnyugodjon és a gyereket se basztassam annyit, hogy megutáljon. Majd kajálás előtt csináljuk. Oké, túl vagyunk rajta. Nézem a használt orrsziporszit. Ezthogyafaszbatakaríccsamki? 3 napig szopattam magam mindenféle technikákkal, mosogatószer, szappan, 2 öklendezés közben kifújás, áztatás, mikor is fény gyúlt az agyamban, hogy ha a gyerek orránál működik, jó lesz erre is a sóoldatos orrspray. Egy kibaszott zseni vagyok.

Na, kb ez van még ma is, gyerek 38 fokosan pörög, néha köhög kettőt, én 2 percenként pakolok el utána, de már leszarom, majd lábbal kotrok valami ösvényt a Tescos szállítóknak. Anya sztrájkol.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minekszultazilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr268321226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PIPPA 2016.01.28. 22:25:20

Ne aggódj, így is királyok vagytok, az én gyerekem a beszoktatás első napja után lett beteg (amikor 20 percet voltunk bent). Aztán a kisgyermeknevelője lett beteg, majd megint ő, végül közösen úgy döntöttünk beszokott.
Van orrsziporszi tisztító kefe, pár száz forint, sőt valamelyik típushoz alaptartozék. Nálunk folyamatosan beteg valamelyik, mindenhova visszük a porszívót, a szállodákba hatalmas tescos szatyorban csempésszük be. Nem is merek belegondolni, miket gondolhatnak rólunk :)

MinekSzültAzIlyen? 2016.01.29. 09:01:59

@PIPPA: Köszi a tippet, a mellszívómnak volt jó tisztítókeféje, én arra gondoltam először, de elraktam egy tuti biztos helyre - hogy ne vesszen el - és 3 napja nem találom. :) De akkor majd vadászok ilyet.
Hú, kemény lehetett a beszoktatás így, de gondolom csak sikerült.
Elképzeltem a szállodás jelenetet, még mindig röhögök. :D Imádom az ilyen sztorikat :)

husimusika 2016.01.30. 22:02:27

A rendelős színjátékon sírva röhögtem :D
Ilyenkor mire vár anyuka, miért csinálja?? Nem értem...
De ezt az időpont kérést sem értem. Ha beteg akkor menni kell mielőbb, szerintem nincs idő bájologni mikor jó vagy nem! Miért nem lehet időpont nélkül menni?

Nálunk is volt nátha, de már jók vagyunk. Szerencsére nem lázas típus a fiam így végig mentünk bölcsibe :D Nekem közben egy csomó munkám akadt, szóval más opció nem is lehetett volna. Minden nap megkérdeztem, hogy nem baj e hogy folyik az orra, és kicsit köhög, de azt mondták itt mindig valakinek folyik, nyugodtan vigyem. Jaaaaa, ok.
Mi sokat jártunk baba-klubba és mi ott már egy csomót teszteltük az orrsziporszit. Utáltam is hogy eleinte 8x esett vissza (pont egy éve). De úgy látszik kell a mélyvíz, és tényleg egy idő után hozzászoknak a környezethez és sokkal ellenállóbak lesznek.

Amúgy ha szívás után forró víz alatt mosod ki kijön, kivéve a giga dinoszauruszok, de olyan nátha közben úgysincs :D Amúgy sajna ilyenkor elkezdődik a ping-pong effekt, hogy ide oda fertőzitek vissza egymást. Velem tavaly ez volt, januártol április közepéig voltunk betegek, szünet nélkül, komolyan! Rutintalan voltam. Aztán szabályokat vezettem be. Orrsziporszi mosás után szigorúan kézmosás, meg fertőtlenítős szappan használat, meg nem "nyalakodunk", nem eszik a kanalammal stb. Persze puszi van, csak ha lehet vigyázunk.

Orrszívás pózra ha érdekel, mi úgy nyomjuk, hogy (balkezes vagyok) a kanapé jobb sarkába ültetem, kvázi beszorítom. Bal karja a hátam mögött, rádőlök, másikat meg lefogom, és a bicepszemmel még a fejét is tartom (kvázi átölelem), aztán üvölt én meg szívom. (érted? :D)

De amúgy van elektromos orrszvó, és nem annyira szar, a zenélést meg még imádják is. Ezt üvöltés nélkül hagyja, csak nem olyan hatákony, de útközben jó, ha kell, vagy orvosi rendelőben mikor vártok.

Jobbulást, kitartás! :)

MinekSzültAzIlyen? 2016.01.31. 09:55:04

@husimusika: Be lehet esni időpont nélkül is, csak ha a gyerek annyira nem beteg, akkor kérek időpontot, hogy feleslegesen más szarral ne fertőzzék meg a váróban. Ha SOS vmi durvát szed össze szó nélkül viszem be, de egy náthával nem ücsörgök ott órákat.

Orrszívásban már nagykirályok vagyunk, párom kolléganője adott egy jó tippet, hogy vonjuk be a gyereket az egészbe, kapcsolja be ő, stb stb, és miután az összes plüssállatnak és kistakarónak kiszívtuk az orrát (még anyának is, itt azért tököt kellett növeszteni, mert én is paráztam tőle) :), és rájött, hogy nem fáj, meg móka, és engedett. Ül, és ő csinálja magának. Persze van, hogy 20 mp után megunja, így többször kell napi szinten, de jobb, mint a hányásig hergelés. A legnagyobb baj az orrszívással nálunk az volt, hogy zavarta, hogy lefogjuk. Mert ahányszor lefogjuk, valami baj történik. Oltás, orvosi vizsgálat, körömvágás, stb, és ő nem bírja, ha korlátozzák. Persze, ha nagyon ki kell szívni, akkor nem hagyjuk rá, lefogjuk, sarokba szorítjuk, ketten, mert egyedül rohadt nehéz.

Ja, majd erre is oda kell figyelni, családon belül itt is mindenki volt beteg az elmúlt 2 hétben, de mindenkinek máshogy jött ki ez a nátha dolog. Pl csak a gyerek lázasodott be. Szóval azt se tudom, hogy ugyanaz fertőzött-e meg minket, vagy mindenkit más-más cuki vírus. De mi is bevezettünk intézkedéseket, ugyanez a kanalas módszer, + én most már több, mint 1 hete nem fürdök vele (pedig idő és vízspórolásban az tökjól működik), sérelmezi is, de ez van. kéz és arcmosás (ami azért is kell, mert a csuklójával törli meg az orrát állandóan, már agyfaszt kapok tőle, de hát gyerek, mit csodálkozom). :)

husimusika 2016.02.02. 00:15:30

:DDD

Aha ezt az orrszívás szeánszot kipróbálom. Mi csak a kutyánk orrát "szívtuk ki" , oltári nagyot röhögött ezen :D
süti beállítások módosítása