Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő anyuka megpróbáltatásai

Minek szült az ilyen?!

Minek szült az ilyen?!

Walt Disney bemutatja

2016. május 13. - MinekSzültAzIlyen?

Imádom a töltött káposztát. 9 hónapig várom, hogy anyám végre megcsináljon karácsonykor vagy 100 darabot, hogy februárig azt együk, 1 hónapig utáljam, aztán sóvárogjak utána újabb 9 hónapot. De azalatt az 1 hónap alatt nagyon utálom, nagyon telítődök, akármennyire az egyik kedvenc kajám. Nos, a gyerek rajzfilmekkel is kb. ez a szitu.

Gyerekként volt rengeteg kedvencem, alig vártam, hogy Gergő olyan korba kerüljön, amikor már vállalhatóbb, hogy ezeket én is megnézem. Gyűjtögettem szépen, hogy mik legyenek a repertoárban, mert már korábban eldöntöttem, hogy nem nézünk akármi faszság Bebe TV-t és társait, olyanok mennek majd, amiket hajlandó vagyok én is elviselni, ha 28x is nézzük meg. Ezek alapján tiltólistás volt a Thomas, a Bogyó és Babóca, az a Dóra vagy hogy is hívják, biztos tudjátok, amelyik folyamatosan interjúztat aztán kínos csend van, és volt még pár hasonló, amivel úgy voltam, nem én fogom megismertetni a gyerekkel, mit szopassam saját magam, bőven elég lesz, amikor majd ő követeli ezt a sok szart, mert valami okoska az oviból megemlíti neki, hogy van ilyen.

Mivel már megint beteg lett a gyerek, és 40 fokos lázzal nem kéne motorral arcon pörögni, így már az előző náthánál úgy döntöttem, a TV lesz a megoldás, sokkal humánusabb, mint a másik lehetőség, miszerint beütőszöggel és szigszalaggal rögzítem a kanapéhoz. Szóval elkezdtük a meséket. Pár hét után már ott tartunk, hogy előre mondom a dialógokat, a legkülönfélébb helyeken és időkben mászik bele a fejembe egy Hakuna Matata vagy hasonló dalszöveg, és most pár napja elkezdtem Disney rajzfilmben álmodni. Amíg több évtizede még megsirattam a Bambi mutert, most ott tartok, h lőtték volna le az egész pereputtyot a picsába, akkor nem kéne még vagy fél órát nézni ezt a bárgyú szart. Mert a Bambi elképesztő bárgyú, a szinkronhang meg tesz még rá egy lapáttal. De hát, a gyerek imádja, ez meg az Oroszlánkirály a sztár, napi 1x kb. lemegy, hetek óta hallgatom, nem csoda, hogy agyfaszt kapok tőlük. Pedig ezek jó mesék. Én imádtam a Disneyket, a Tom és Jerryt, a gyalogkakukkot (bár, ott is kifogásoltam, hogy az az idióta prérifarkas még egy panaszlevelet se küldött be az Acme termékek gyártójához, sőt, rendszeresen rendelt tőlük tovább az a balfasz), stb. stb. Most viszont kiégtem. Olyan szinten szirupos cukiskodás folyik a TV-ből bele egyenesen az agyamba, hogy egy évadnyi Trónok Harca se tudná kiölni belőlem Vörös Nászostul, pedig az azért durván patakvér meg erőszak.

Konklúzió ugyanaz (miért mindig ugyanaz??) : szokni kell ezt is, mint minden mást, ez csak rosszabb lesz, amikor majd minden nap ugyanazt a mesét kell lefekvéskor elmesélni, vagy ugyanazt a 2 perces dalt kell egymásután 2 órán át hallgatni, a gyerekek ilyenek, nem unják meg, képesek egymás után 3x végignézni ugyanazt, míg te még a legjobb filmet vagy könyvet is parkoltatod vagy 1 éven át, mielőtt újráznál. És én még azt hittem a zenélő játékoknál nincsen rosszabb. De van. Főzés közben együtt mormolni egy madárral, hogy "majd kergetheted a viszketegen vihorászó ostoba dögevőket".

Persze próbálom szélesíteni a skálát, van egy csomó olyan rajzfilm, ami rég kijött, de én nem láttam, csak azok meg szarok. "Jafar szemüveget vesz" és társai. Én 10 perc után unom meg, ő negyed óra után. Lassan kifogyok a mesékből, szóval itt az ideje drukkolni nekünk, hogy hamar meggyógyuljon a gyerek, különben mindenkit lelökök a trónszirtről, megnyúzom kutyabundának, lelövöm az anyját, megszurkálom egy rokkával vagy elátkozom a picsába.

A bejegyzés trackback címe:

https://minekszultazilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr868714324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tzi 2016.05.13. 18:07:18

(Kit kell itt leszopni azért, hogy ne fehér betűkkel legyen a fekete háttér előtt mert kifolyik a szemem? :D)

MinekSzültAzIlyen? 2016.05.13. 18:18:42

@tzi: Párom üzeni, hogy őt, mert ő csinálja a dizájnt. Mondjuk ahhoz nekem is lenne 1-2 szavam :)
De amúgy feljegyeztük a problémát, amúgy sem ártana valami új dizájn, rászólok, hogy csináljon valamit.

Mindent a kedves olvasóért :)

tzi 2016.05.13. 20:08:44

@MinekSzültAzIlyen?:

Öööööö... ha nem haragszotok meg, kihagyom.. tudod, lila bré nem jó bré meg ilyenek :D

De figyi a dizájn az 3 kattintás a beállításoknál :D Ne hagyd h elhitesse veled hogy ettől ő nagyember :D

MinekSzültAzIlyen? 2016.05.13. 20:21:51

@tzi: :)))

Hát, én hívtam már ki szerelőt azért, mert nem tudtam, hogyan kell bekapcsolni a sütőt és azt hittem, elromlott, szóval én már itt megálltam, nekem ez, hogy nem egy word doksiban irkálok és valami csoda folytán felkerül az internetre már high tech. Meg inkább tartalommal próbáltam az elején feltölteni a blogot, aztán így maradt. Eddig a to do listem legvégén kullogott a blog dizájn. Fel se tűnt, hogy zavaróak a színek, de most ha lesz idő rá a hosszú hétvégén, akkor kicsit átszabjuk :)

Mirzus 2016.05.20. 13:46:37

tzi: neked is KIVERI a szemed? :DDD
régebben nekem is feltűnt, mikor több írást akartam egyszerre olvasni :D

amúgy mi Halász Juditot szeretjük. amíg terhes voltam, kapcsold már ki ezt a szart volt, (páromnak) most meg kívülről dúdolom a koncertfilmjét. A szöveget sajnos sok helyen nem értem, ezért csak dúdolva megy :D
süti beállítások módosítása