Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő anyuka megpróbáltatásai

Minek szült az ilyen?!

Minek szült az ilyen?!

Tudod mit medve? Baszd meg a bőrkabátodat!

2018. április 10. - MinekSzültAzIlyen?

Nem az a fajta vagyok, aki egy bőrkabát miatt keresztes hadjáratot indítana egy ruhabolt ellen. Ohh wait...de.

Történt, hogy anyu kitalálta, hogy neki kell egy új fekete bőrkabát, mert a régi már, hát igen régi volt meg ki is szakadt a hátán, szóval kb vállalhatatlanra használta, csak nem vette észre, szólni meg nem szólt senki.

Persze körbe nézegettem, de sehol se volt az igazi, a Tally Weijl (vagyhogyazanyámbaírják) kirakatában viszont megpillantottam A bőrdzsekit. Meg is lett, ez az, királyság, az ára se volt vérlázító. Nézem a méreteket, 32, 34, 36. Ez mind. Kb. ázsiai számozásban, mert a 36-os nem csak enyhén szűk volt az én általános S/M (nem szado-mazo) méretemhez, de még csak be se tudtam cipzározni, össze se ért a kabát, kb. 2 cm hiányzott. Nagyobb NINCS. Másik fajtából akadt egy 38-as de okkal maradhatott bent a boltban, az nem kellett senkinek, az feszesen, de rám jött. Nem hiúsági kérdés (oké, de, kicsit), vágom én, hogy enyhén kicombosodtam, de nem tartom normálisnak, hogy 50 kiló felett már kb. lehetetlen vásárolni itt, olyan erős alulméretezés van. Magának a boltnak vannak vállalható cuccai, egész jó áron, persze egy csomó elborult is meg kurvás, de azért nehezen sikerül találni ott ruhát, még akkor is, ha valaki hájas és 55 kiló felett van. Kizárólag akkor ha sztreccs az anyag. A bőrkabát meg hát nem nyúlik, ez van, visszaakasztottam, miután 5 eladó és 3 vásárló nézte végig a kálváriámat, mert gondoltam, minek próbafülke egy bőrkabáthoz, hát elmondom, a megszégyenülés elkerülése miatt van. Mert komolyan úgy éreztem magam. Minek szültem, ha még egy kicsit koplalok, talán még bele is férnék. Persze minek, nem én vagyok a hülye, most komolyan, a nadrágok 90%-a a könyökömig nem ér fel, ezek nem tartanak lábnapot? Nem tudom, nem ismerem a bolt vásárló közönségét, mert a 25-30+ -os korosztály, akinek van jövedelme és meg tudja fizetni ezt, nem így néz ki (hálisten), a 12 éves, akinek se segge, se melle, és akinek a méretére készülnek ezek a ruhák, meg eléggé szülőfüggő vagy gyerekmunkát végez. Nem is tudom, melyik gondolat az ijesztőbb. Az, hogy az üzlet támogatja az anorexiás felnőtt nőket, és így kéne kinézni 32 évesen, vagy az, hogy az "anyu/apu úgyis mindent megvesz" tini picsákból nyit egyenes utat a kurvaképzőbe. Nagyon rossz üzenete van mindkettőnek. Más boltban ilyennel nem igazán találkoztam (öreg vagyok, a régiekbe járok, nem tudom, mik az új trendek), de üzenem a Tally Weijl-nek, hogy normális számozást akarok! 40+-ost, hogy az 54 kilós kövér nők is tudjanak vásárolni! És hogy basszák meg a bőrkabátot, már nem kell!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minekszultazilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr4513822268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirzus 2018.04.13. 16:06:19

hehe. turkálókba járok, nem kínaiba. (vagy ez a tájiveli nem kínai? ) így nem ér ilyen meglepi. mondjuk én nem is 50 kiló vagyok.
amúgy meg minek az az átmeneti kabát? nincs is átmenet. most mulatoztam a téli posztodon, de már szinte nyár van. 1 hétig a téli bakancsomban jártam, mert mire kettőt pislogtam, jó idő lett, nekem meg el kellett volna vinnem a tavaszit cipészhez :D

tzi 2018.04.16. 00:16:26

A H&M meg cunda "XXL" részlegén jártatok már? :D Kb karomra jön fel oszt odaírják rá hogy 48-as. Képzelem milyen arcot vág, akinek amúgy tényleg 48-as kellene oszt áll ott hogy most akkor ennyire kurvára meghíztam vagy mi van :D
Aztán ugyanezen cégek kampányolnak, mert az mégiscsak szar, hogy a nyócéveseknek testképzavaruk van.
Az összefüggést persze nem látják..
süti beállítások módosítása