Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő anyuka megpróbáltatásai

Minek szült az ilyen?!

Minek szült az ilyen?!

Repülés kiscsoportossal

2018. június 15. - MinekSzültAzIlyen?

Mindenkinek rémálma gyerekkel egy gépen repülni, még akkor is, ha nem a tengeren túlra, hanem csak a szomszédba megyünk, és az út röpke 1,5 órás. Én se szerettem, de a sajátomat elviseltem. Eddig.

-Anya, ide szeretnék ülni.
-Nem ide szól a jegyünk, menj hátrébb szívem.
-Akkor ide.
-Nem-nem, menj tovább.
-Ez az?
-Nem.
-Ez?
-Nem. Várjál, de. Na csüccs. csússz beljebb...még...még.
-Anya, nem itt szeretnék ülni hanem ott.
-Ott más ül szívem.
-Ki ül ott?
-Nem tudom, bácsi. 
-Milyen bácsi?
-(anya suttogva) Szőrös bácsi.
-(gyerek üvöltve) MILYEN SZŐRÖS BÁCSI?
-Sssh... remélem külföldi.
-Az ki?
-Nem tudom, szívem.
-De tudoooood!
-Fehér sapkás bácsi.
“Hölgyeim és uraim, üdvözöljük Önöket a Wizzair Milánó-Budapest menetrend szerinti járatán...”
-Anya ki beszél?
-A kapitány. 
-És mit mond?
-Azt mondja, hogy ülj rendesen.
-Anya cseréljünk helyet! 
-Nem cserélünk, már be vagy kötve.
-De cserélünk!!!!!!!
-Azt mondtam nem. Érik az első pofonod kis szívem.
-Nem érik!! ...Anya ez mi?
-Azt úgy hívják, hogy ne nyúlj hozzá.
-Ez mi?
-Újság szívem, de ne kiabálj, olvass bele,és maradj csendben. Lapozz hátra nézzük meg adnak-e whiskeyt a gépen.
-Ez ki?
-Nem tudom.
-Néni?
-Igen.
-Milyen néni?
-Turista néni.
-Anya énekeld el az almás dalt.
-Dehogy énekelem.
-De énekeld!!!
-nem kis szívem, nem zavarunk másokat, senki nem kíváncsi anya hangjára, csendben vagyunk, te is suttogjál.
-DE SUTTOGOK!!!!....szomjas vagyok.
-Majd miután felszáll a gép iszol, már elindultunk.
-Jó...ez mi?
-Nem tudom, szívem.
-Anya, nézd, világít.
-Igen, látom.
-Miért világít?
-Azért, hogy lássunk a sötétben.
-Anya szomjas vagyok.
-Mondtam, hogy majd felszállás után iszol.
-DE SZOMJAS VAGYOK!
-Picit várjál szívem.
-Akkor éhes vagyok.
-Nem vagy éhes, most ettél nem rég.
-De éhes vagyok.
-Jó, majd ha felszállt a gép, utána eszel.
-De most.
-(anya visszanyel kb. 3 káromkodást és visszafogja a pofonlengető kezét). Mindjárt felszállunk, nézd már a kifutó felé megy a gép. (Apának suttogva”mi a faszt körözünk még itt?”) 
-Anya ez ki?
-Nem tudom szívem, de ne kiabálj, suttogjál, zavarod a többieket.
-DE SUTTOGOK!!!
-Nem suttogsz, és vedd le a lábad a székről, ülj rendesen.
-Az ki?
-Néni.
-És neki is puncija van, mint neked?
-Igen, de halkabban.
-Megmutatod?
-Dehogy mutatom.
-Deee.
-De nem. Na ülj rendesen.
-Anya szomjas vagyok....anya....ANYA!!!
-MIVAN???
-Anya éhes vagyok.
-Nem vagy éhes.
-Anya szomjas vagyok.
-Nem vagy szomjas és halkabban.
-Anya pisilni kell.
-NEM KELL.
-Ez mi?
-Nem tudom, de maradj csöndben mert a kapitány rád szól.
-Jó.
Végre jön 2 perc csend, anya elkezd lenyugodni, lecsukja a szemét és lazít. Majd a semmiből csilingelő gyerek hang ordít a néma repülőn.

-ANYA KAKILNI KELL!

És még fel se szállt a gép.

A bejegyzés trackback címe:

https://minekszultazilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr4914049808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása