Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő anyuka megpróbáltatásai

Minek szült az ilyen?!

Minek szült az ilyen?!

Hozzátáplálás

2015. május 07. - MinekSzültAzIlyen?

Én is beírtam a Google-be. Még mielőtt a védőnővel beszéltem volna. Nagy ötlet volt, mert tökéletesen összezavart, de legalább igazi válaszokat nem kaptam.


Az nyilván mindenkinek megvan, hogy mik a kötelezők, kb milyen sorrendben, meg hogy meg kell főznöd egy egész krumplit, hogy abból az elején csak kóstoltass. 1 kanállal. Nem idegtépő kicsit sem, de anya vagy, ez a dolgod, szokj hozzá az értelmetlen dolgokhoz. Aztán jöhet végre a negyed adag, fél adag, full adag. Azt viszont sehol nem írja senki, hogy mi az a full adag. Fél évig ml-ben élted az életed, most áttérhetsz a grammokra. Abból is mennyit? Ugyanannyit, mint az anyatejet? (amit ha végig szoptattál és nem voltál szívbajos a gyerek súlya miatt, nem is tudod, sőt, ideális esetben nem is kellene tudnod- én sem tudtam). Szóval mennyi az annyi? Ha csak fél adagot eszik, éhen hal, ha betol egy egészet és kér még, elhízik?

Az a poén, hogy az elején végig idegeskedtem, mikor ezt is rá kellett volna hagynom a gyerekre. Nem hülye az, szól, ha éhes. Volt, hogy fél üveggel evett meg valamit, volt, hogy másféllel. Hízott rendesen, elvolt, kezdtük bevezetni a dolgokat, kiváltani a szoptatásokat, jött volna az alma-krumpli-sütőtök után a következő lépés.

Ja, csak mindenki mást mond. A szomszédasszony szerint az ekkora gyerek már simán megeszi a pacalpörköltöt erőspaprikával,kovászos uborkával, az aggódós anyuka ismerősöd szerint minden allergizál vagy rákot okoz, a bébiételekre írt tájékoztató arról, hogy mikortól adható neki szöges ellentétben van a netes táblázatokkal. Teszem hozzá, a netes táblázatok is szöges ellentétben állnak egymással. Alma-eper: 5 hónapos kortól. A net meg üvölt rád, hogy egy éves koráig ne adj neki epret. Mi az igazság?

Nincs igazság.Soha nem fogod tudni úgy csinálni, hogy mindenkinek jó legyen. Mikor csak egy valakinek kéne, hogy megfelelj, a saját gyerekednek. Ne görcsölj rá. Persze nem kell kokaint szippantatni vele, de ha lelkiismeretes vagy, és odafigyelsz (én kigúvadt szemmel minden falatot őriztem, amikor először epret adtam neki), nem kell mindenben tartani a táblázatot. Gondoljunk csak bele, 11 hónaposan és 29 naposan és 23 órásan még nem adhatunk neki tojást, de az egy éves szülinapján éjféltől már lehet? Ezek csak támpontok, segítségek. Akkor sem égsz el a pokolban, ha nincs energiád főzni és bébiételt adsz neki. Nem attól leszel jó anya, hogy minden nap 3 félét főzöl neki, mert lehet, hogy kiköpi a másik kettőt.

Ja, és nyugi, el fogod cseszni. Mindenki elcseszi. A gyerek meg se fog rezzenni, de te önmarcangolsz, mert egy kis fehérje is került a tojássárgájába 10 hónapos korában, és itt a vég. Jézus, nem forraltad fel a vizet neki és abból ivott. Nem sorolom fel az összeset, a sajátom mindet túlélte és majd kicsattan. De nyugi, hamar vége lesz, végre eljön az idő, amikor mindent ehet. Addig kell csak kihúzni, utána lesz más problémád, és visszasírod ezt "a világ legnagyobb kihívásának" tartott hozzátáplálást.

milumil-badge.png

http://1000tipp1000nap.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://minekszultazilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr877436566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása