Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő anyuka megpróbáltatásai

Minek szült az ilyen?!

Minek szült az ilyen?!

Hogyan hízzunk szülés után?

2015. május 13. - MinekSzültAzIlyen?

Mindenki fogyni szeretne szülés után, tele van az internet szuper receptekkel, meg kipróbált módszerekkel, de mi a helyzet, amikor épp, hogy hízni kéne? Tudom, hogy most képzeletben pár anyuka egyenként tépi le a körmeimet, amiért van pofám ilyenért panaszkodni, de nekem például pont az volt a problémám, hogy fogytam.

Az első héten kiderült, hogy hasfájós a gyerek, és nem az a lájti vonal, hogy adunk neki köményes teát, oszt’ jóvan, hanem a hardcore verziót nyertük meg, így a gyerekorvos letiltott majdnem mindenről. Natúr csirke, krumpli, rizs, és hasonlók étrend. Ezt toljam hetekig, aztán egyesével vigyek be mindig valami újat az étkezésbe. Ezzel, és az állandó ugrálással, ringatással nem volt nehéz lefogyni, 2 hónap után elértem a középiskolás versenysúlyomat, 57 kilóval kezdtem a terhességet, 2 hónappal a szülés után 50 kilóra mentem le. Most lehetne anyázni, meg első világbeli problémázni, de senkinek nem kívánok hasonló fogyást. Mert ez nem jó. És baromira nem egészséges. Olyan vénasszony karjaim lettek, mint Madonnának, a gond csak az volt, hogy én egy 20 évvel fiatalabb szoptatós anya voltam.

Rettegtem, hogy elapad a tejem, hogy nem lesz jó minősége, úgyhogy legalább a terhes vitamint meg a C vitamint betettem az étrendbe, hogy valami táplálékhoz jusson a baba. Próbáltam sokszor enni, de hasfájós gyerek mellett ez is szinte lehetetlen volt. Rágás nélkül 2 perc alatt ebédeltem, gyengébb napokon. Volt, hogy 1 perc is elég volt. Nagyon gyorsan bevezettem az étrendembe a bacont, mert az zsír, sok féle kajába be lehet építeni, és mert imádom. Nyomtam az Anti-Update programot, toltam a szénhidrátot, de még mindig kerülnöm kellett egy csomó ételt. Pár kilót sikerült is visszahízni, de mivel a szoptatás égeti a kalóriát rendesen, ez sem ment egyik napról a másikra.

Végül happy end lett, nem apadt el a tej, és megmentett a hozzátáplálás, meg az, hogy literszámra toltam a folyadékot. Komolyan, 5 liter/nap. Néha megsegítettem kis alkoholmentes sörrel, nálam az vált be. A Karamalz külön jó volt, mert tele volt kalóriával. A gránátalmás verzió meg jegesre hűtve elképesztően finom. Lassan elérem azt a súlyt, amit szeretnék, és most, hogy már mindent ehetek, jó eséllyel sikerül is. Hajrá zsír!

A bejegyzés trackback címe:

https://minekszultazilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr597456930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása