Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő anyuka megpróbáltatásai

Minek szült az ilyen?!

Minek szült az ilyen?!

Appppaaa

2017. június 18. - MinekSzültAzIlyen?

Ha van anyák napja, akkor az apukák mellett sem mehetünk el, az én gyerekem is nagy apppa rajongó (szigorúan minimum 3 p-vel), gondoltam, megpróbálok belemászni a fejébe, hogy lássam, miért olyan királyok az apukák, ez jött össze:

1. Apa egyedül össze tudja rakni a játékaimat. Aztán hosszan káromkodik, előveszi az útmutatót és összerakja megint.

2. Apa szerint nem hülyeség vödörrel a fejünkön rohangálni a lakásban.

3. Apával tökjó pancsizni, mert akkor az egész fürdőszobát medencévé változtathatjuk. Plusz ő csinálja a  legvagányabb habszakállt.

4. Apa tudja a legjobb szőrös puszit adni.

5. Apával tök jó focizni...a lakásban.

6. Apa ugyanúgy fél anyától, ahogy én.

7. Apa legjobb ötletei mindig altatásnál jönnek.

8. Apa tud a legjobban hangot utánozni.

9. Apa tetkói a legjobbak.

10. Apa erősebb Hulknál is, mert még anyát is elbírja.

11. Apa engedi, hogy esőben szandálban menjek a bölcsibe.

12. Apával sokszor megtréfáljuk anyát, aki valamiért nem örül ennek, pedig szerintem vicces.

13. Ha apa megtalálja az elrejtett csokit, a felét mindig nekem adja.

14. Apa nagyon rossz bújócskában. Mindig a számítógépes asztal előtt keres, és soha nem talál meg.

15. Apa többet játszik a távirányítós autómmal, mint én.

16. Apa mindig megkóstolja a pudingot vagy a túrórudit, hogy jó-e, mielőtt nekem adja. 

17. Apával nagyon sok titkunk van. Sokszor van, hogy azt mondja, hogy "erről anyádnak egy szót se". És tényleg nem mondja el se ő, se én.  

18. Apa megengedi, hogy lenyaljam a habot a söréről. 

19. Apával a legjobb tévézni, még akkor is, ha a felénél elalszik.

20. Apánál senki nem tud jobban párna csatázni, dobálni, birkózni vagy pacsit adni.

21. Apa vállán a legjobb aludni egy hosszú kirándulás után. 

22. Egyszer láttam apát sírni. Amikor sáros cipővel átmásztam a kocsi hátsó ülésén.

23. Apa mindig rápróbálja a napszemüvegét a fejemre.

24. Apa mindig vagány sérót csinál nekem fürdés után.

25. Apa mindig elkap az utolsó pillanatban.  

A bejegyzés trackback címe:

https://minekszultazilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr112490827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirzus 2017.06.25. 19:40:39

:) ez olyan jóóóó. :)pont átérzem, mert sikeresen protézist intéztem a könyökömbe..apa mindenben segít, sőt. ő van gyesen én meg csak lesek. :P
más: néha eszembe jut, mint legnagyobb leglelkesebb rajongód.. írhatok privátot? :)))van olyan méled, amit itt megadhatsz? :D

MinekSzültAzIlyen? 2017.06.26. 16:51:14

Uhh, hogy hoztad össze? elszórt matchboxokon taknyoltál? :) Nekem az az egyik legnagyobb parám :) Az apák jófejek (jó, néha idióták), de ha kell odateszik magukat :)
:))) Örülök a lelkességnek, nem untál még rám ezekszerint :)
Elvileg tudsz nekem privát üzit küldeni, ha rákattintasz a nevemre, bejön a blog.hu-s oldal és ott oldalt üzenhetsz rám. Aztán ott már mehet bármi infó :)
süti beállítások módosítása