Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő anyuka megpróbáltatásai

Minek szült az ilyen?!

Minek szült az ilyen?!

A molnár, a fia meg a szamár

2015. május 14. - MinekSzültAzIlyen?

Ha valaki annyira vérlázítóan szaranya vagy szarapa, hogy ezt a mesét ne ismerné, itt a gyorstalpaló hozzá:
http://mesekukac.hu/a-molnar-a-fia-meg-a-szamar/

Szarul csináltad, mert nem úgy kell, de én megmondom a tutit. Első gyereked, nem értesz hozzá, de én már az ötödiket szülöm jövő héten, és úton van a hatodik is. Nekem van egy unokatesóm, akire állandóan én vigyáztam, és tudom. Már a menyem se hallgatott rám, pedig felneveltem három gyereket, de akkor is úgy kell, hogy. Én is voltam gyerek, a szüleim úgy csinálták, hogy, aztán nézd meg, mi lett belőlem, tökéletesen felneveltek. Láttam már csecsemőt fényképen, szóval figyelj, mert én tudom jól.

Magánorvos? Jól mehet nektek, hogy ennyire futja, tiszta pénzkidobás, bőven elég az SZTK-s, egy gyerek se maradt még bent. Ne gyere nekem ezekkel a divatos betegségekkel, mint a Down szindróma és társai, felesleges vizsgálatok, hogy így kopasszanak meg.  Nekem két orvosom van, egy szülésznőm, de van bábám is meg dúlám, heti szinten járok hozzájuk és vettem otthonra szívmonitort. Én mindent megteszek a gyerekem egészségéért, neked meg csak egy magán dokid van? Te nem szedsz 6 féle terhes vitamint? Minek szeded azokat a szintetikus szarokat, mikor a változatos bio étrenddel mindent be tudsz vinni a szervezetedbe? Fekve szültél? Állva szültél? Kádban szültél? Jézusom, azt ne mondd, hogy császáros vagy. Hogy tartod azt a gyereket, gyere, megmutatom. Miért nincs rajta sapka? Minek neki ez a sapka, hát melege van! Nem látod, hogy fázik? Hideg a kis keze. Nézz már rá, teljesen átizzadta a babakocsit. Te a gyógyszertári szarokat használod? Megveszed a csilli-villi krémeket, mikor ott a gyógyszertári olcsón? Köményes teát iszol, normális vagy? Miért nem próbálod ki a köményes teát, az segít a hasfájásban. Meggymag párnát próbáltátok már? Hát a szélcsövet? Szélcső?? Hülye vagy?? Hát ahhoz hozzászokik! Az Infacol nem használ, szedjétek az Espumisant. Az Espumisan nem használ, szedjétek az Infacolt. Fejen állva próbáltad már? Hason fektetve nem nyugszik meg? Hason altatod? Elment az eszed, hát megfullad! Miért nem hordozod? Tedd már le azt a gyereket, még rád fog nőni! Látom, olcsóban oldottátok meg a babakocsit, a mienk 125 funkciós, napernyős, mózeses, hordozós, van testvérfellépője is…Ja, tesó még nincs. Hogy mennyit költöttetek babakocsira?? Ti nem vagytok normálisak, az egy vagyon, legalább aranyból van? Add már a szájába a cumit, hát nézd meg hogy sír szegénykém! Cumit adsz neki? Nem félsz attól, hogy cumizavara lesz? Miért nem adsz neki egy kis teát? Viccelsz? 6 hónapos koráig csak az anyatej. A jéghideg fürdőszobában fürdetitek? Minek nektek gyerek, ha nem tudtok bánni vele? Ja, persze, a parasztasszony 100 éve is a vezetékes vízzel fürdette a gyerekét a radiátoros fürdőszobában. Mi bezzeg a patakban fürödtünk.  Mit villogsz a halacskás vízhőmérővel? Nyomd bele a könyöködet és kész! Te így nézed meg a víz hőmérsékletét? Könyökkel? Komolyan? Aztán az mennyire pontos? Ti már 3 napra lementek a Balcsira egy ilyen kicsi babával? Csak 3 nap, mi van, burokban nevelitek? Mi már hegyet másztunk a 2 hónaposommal. Miért nem adtok már neki egy kis marhapörköltet, attól biztos lenne színe. Ilyen korán bevezetted az almát? De hát az allergizál és rákot okoz, hogy lehetsz ilyen felelőtlen?? Hagyod hogy játsszon a kutyával? Nem félsz, hogy elkap tőle valamit? Na, végre valamit jól csinálsz, a kutya miatt olyan immunrendszere lesz, hogy még. Együtt alszotok? És nem fekszel rá? Figyeld meg, a barátnőjét is a ti ágyatokba fogja vinni az első randin. Külön alszotok? Akkor hogy tudtok kötődni egymáshoz? Nem néztek TV-t? Ennyire kezdő vagy, hát azzal foglalod le a legjobban. Bekapcsolod neki a TV-t? Nem félsz, hogy megrohad az agya? Csokit evett már? Nem? Na, majd én adok neki, szépen elszopogatja ezt a finom kávésat itt, ni. Tönkre akarod baszni a gyereked fogát? Csokit?? Tele cukorral? Miért nem kezded egyből a vodkával meg a szintetikus drogokkal? Ti nem Fisher Price meg Lamaze játékokat vesztek neki? Akkor hogy fejlesztitek? Vidd innen ezeket a színes szarokat, miért nem dobod már ki a kukába, itt a kulcscsomóm, nézd, hogy tetszik neki! Micsoda? Mennyi volt? Jézusom, én cipőre nem költök ennyit. El fogjátok kényeztetni, én mondom.  A múltkor már mondtam, hogy adj neki egy kis marhapörköltet, még mindig nem hallgatsz rám?

„- Úgy bizony – mondta, eddig szamarak világa volt, mert hol erre hallgattam, hol arra, s minden szíre-szóra adtam, kivéve a magam józan eszére! No de mától vége; mától fogva beszéljetek, amit akartok, én azt teszem, amit jónak látok!”

A bejegyzés trackback címe:

https://minekszultazilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr807458428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A lófa szára 2015.05.15. 07:03:44

Ha valaki annyira vérlázítóan .... nem ismeri a helyesírás szabályait, miért ír nyilvánosan?

FBI.AFH 2015.05.16. 15:01:16

@A lófa szára:
Azért, mert jó a stílusa. A tiéddel ellentétben.
süti beállítások módosítása