Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő anyuka megpróbáltatásai

Minek szült az ilyen?!

Minek szült az ilyen?!

Az anyuka agy

2015. június 02. - MinekSzültAzIlyen?

Mindenkivel megtörténik. Elkerülhetetlen. A mértékén lehet talán javítani, de ha teherbe esel, nincs megállás, elhülyülsz.

Ja, drágám, szülinapod volt? Ne haragudj, totál elfelejtettem. Jé, be van írva a naptárba. Meg a facebook is emlékeztetett. Bocsi, nem volt időm rád, de nézd, mit csinált a gyereked, látod ezt? Épp alszik. Meg itt is. Meg ezen a képen is, nézd már! Nyálbuborék, hát nem cuki? Hát milyen édesen nézi a zenélő plüsslófaszkát, vegyünk még hármat, ha ennyire tetszik neki. Jó, akkor majd én fogom felhúzni 30 másodpercenként. Szívem, lejárt a zenélő bigyó, felhúznád neki? Nem volt alkoholmentes sör a boltban??? Milyen madárnak nézel te engem, most hogy élem túl? Nem lesz tejem, éhen fog halni a gyerekED, pedig csak ezt az egy dolgot kértem tőled. Lejárt a zenélő bigyó, felhúznád neki? Jó, persze szar napod volt, elhiszem, biztos végig kávézgattad, meséljek az enyémről? Képzeld, a gyereked majdnem meghalt. Jelzett a légzésfigyelő, mert letornázta magát róla. Nem érted?? Majdnem MEGHALT! Ráadásul éjszaka megcsípte egy szúnyog! Egy SZÚNYOG!! De ne aggódj, vettem 10 gyerekbiztos riasztót, mindegyik konnektorba egy, így talán nem lesz baja. Nem, nem pénzkidobás. Lejárt a zenélő bigyó, felhúznád neki? Szerinted melyik törlőkendőt rendeljem meg? Nem, inkább ezt, ezen olyan cuki a baba. Plusz, ha még rendelek mellé 20 ezer Ft értékben, ingyenes a kiszállítás. Igen, 20 ezer. Sajnálod a gyerekedtől? Hú, rendelek még pelenkát is. Igen, tudom, hogy van két bontatlan csomag, de ehhez jár egy 5%-os kupon, amit legközelebb beválthatok, ha 10 ezer Ft felett vásárolok. Igen, 10 ezer. Tudom, nem a fáról szedjük a pénzt, de ez befektetés, így sokkal olcsóbb hosszútávon. Ne pénzügyi zsenizzél, nem is érted az egészet. Nem is figyelsz. Lejárt a zenélő bigyó, felhúznád neki? Ja, Panniék holnap délután átjönnek a 3 gyerekkel. Biztos mondtam. De, határozottan emlékszem, hogy mondtam. Hogy te vagy fáradt? Szerinted én nem pihennék? Nem mondhatom le, már megígértem nekik. Igen, ezt a bűzt szarnak hívják, ideje megszoknod, én egész nap ezt szagolom. Öltöztesd már át kérlek. Hosszú ujjú body. Nem, az a rugdalózó. Mondom body. Mondom hosszú ujjú. Ehhez a felsőhöz ez a nadrág? Úgy néz ki, mint egy lelenc gyerek. Nem, nem mindegy melyiket hányja le. Lejárt a zenélő bigyó, felhúznád neki? Volt pofád üdítőt tölteni az Aventes pohárba?? Normális vagy? Ja, hogy nem volt semmi tiszta. Elnézést, amiért nem volt időm mosogatni, mert a gyerekeDET neveltem. Jó, akkor cseréljünk, én megyek vissza dolgozni, te meg itthon babázol. Legalább nem csak a gyerekről tudok majd beszélgetni, hanem értelmes dolgokról is. A VV akárkicsoda is, amit leművelt a TV-ben…Hát nem gondol bele, hogy az anyukája is láthatja? Rabló politikusok, mi? Van pofájuk, mikor a családi pótlék meg 12 ezer? Menjek vissza dolgozni, de nincs hely a bölcsődékben? Jaj, hagyjál engem a szólásszabadsággal meg az egyetemistákkal, meg internet adó, mikor sokkal fontosabb lenne megcsinálniuk rendesen azt a rohadt szocpolt. Nem, nem mindenről a gyerek jut eszembe, lehet velem normálisan beszélgetni. Lejárt a zenélő bigyó, felhúznád neki? A Béci anyukájával is tök jól elbeszélgettem, képzeld, lehet, hogy válnak. Mi az, hogy ki az a Béci? Mi az, hogy megérted? Mit akarsz mondani ezzel? Szerintem se fejtsd ki. Inkább nézzünk valami filmet. Ne azt, az túl erőszakos. Horrort éjszaka? Komolyan ezt akarod megnézni, amiben elrabolnak egy gyereket? Jó, akkor választok én. Nicsak, ki beszél? Jöhet? Nem is bárgyú! Akkor az Örömapa 2. Nem idegesítelek, nem én tehetek róla, hogy szar az ízlésed, nem fogok hentelő filmet nézni, miközben a gyerekem a kisszobában alszik. Jó, akkor menjünk el valahová. Na, végre kimozdulunk, és csinibe vághatom magam. Á, nem bírja a derekam a magassarkút. Hiányzik a Conversem. Hiányzik a gyerek. Igen, fél órája váltunk el tőle, te ezt nem értheted, nem vagy anya. Felhívom a csőszt. Képzeld, tök jól elvannak, épp most fürdette. Tuti, hogy nem abba öltözteti, amit kikészítettem neki. Igen, egy mentes vizet kérek. Felhívom a csőszt. Na, eteti éppen. Tuti nem melegíti fel rendesen a tejet. Fázom. Hangos a zene. Kimegyek, felhívom a csőszt, itt nem hallani semmit. Na, alcsizik, minden rendben. Tuti nem húzta fel neki a zenélő bigyót. Már csak 5 tej maradt a fagyasztóban, jobb, ha megyünk, amúgy is fáj a hátam. Mi az, hogy csak most jöttünk, itt vagyunk már 1,5 órája! Jó, akkor hazamegyek egyedül, te meg érezd jól magad, ha mered.

A bejegyzés trackback címe:

https://minekszultazilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr917511662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása