Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő anyuka megpróbáltatásai

Minek szült az ilyen?!

Minek szült az ilyen?!

Az érem két oldala

2015. október 08. - MinekSzültAzIlyen?

Valamiért van egy kibékíthetetlen, egyre feszülő ellentét a gyerekesek és a gyerektelenek között, a két csoport állandóan fúj egymásra. Én úgy hiszem nem minden fekete-fehér, vannak szülő barátaim is, és nem szülők (utóbbiaknak köszönhetően tudtam meg, hogy mi van az ukrán helyzettel, mert velük nem kizárólag a gyerekről beszélek), és mindkét csoportban vannak hülyék. A gyerek előtt nekem is megvolt a kis véleményem, és utána is, persze a negatív példát mindig könnyebb észre venni. De törekszem a rugalmasságra, nem bezavarni, nem úgy megélni az anyaságot, mintha folyamatosan kitüntetések meg plecsnik lennének a vállamon, nem elsziszegni a fogaim között, hogy „nem tudhatod, nincs gyereked”. Szeretnék pozitív példa lenni, találni egy arany középutat, amivel anyuka és nő is maradok, védem is a „fajtámat”, de igazat is adok a másik oldalnak, ha kell. Persze ettől még ez az ellentét jelenség létezik, és az éremnek is mindig két oldala van.

 

GYEREK NÉLKÜL

GYEREKKEL

„Jaaj, de jó neki, biztos nagyon boldog! Milyen cuki baba, nekem is kell egy!”

„Vidd el innen! VIDD EL INNEN!"

„Csak otthon babázik, bassza a rezet, nem csinál semmit, bezzeg ha én kérek valamit, akkor nem ér rá.”

„Én mondom, egy hasfájós babát odaadnék csak egy napra minden tudatlan baromnak, tuti visszavennének a pofájukból.”

„Istenem, hallgattasd már el, nem igaz, hogy ez se megy, már fél órája itt bőg! Minekszülazilyen, ha nem tudja kezelni?”

„Basszus, mindenki minket néz, megint mi csináljuk a műsort, pont ilyenkor fárad el… szaranya vagyok, nem hiszem el… ALUDJ MÁÁR…”

„Minek jön be a New Yorkerbe egy gyerekes? Nincs is gyerekruha, ez egy idióta.”

„Fúú, mennyi jó cucc, kár, hogy nem elég szélesek az utak, hogy babakocsival is elférjek. És a zene is hangos, még felkel a gyerek.”

„Nem hiszem el, hogy képtelen megnevelni, már szétszedte az egész lakást. Legalább vendégségben tudna viselkedni az a kurva kölyök!”

„Ilyenek a gyerekek…”

„Na, megindult a csorda. Persze egymás mellett mennek a kibaszott babakocsijukkal, hogy ne férjek el”.

„5 méter széles a járda. Férjen el, oldja meg! Nekem nehezebb ezzel a szarral, neki csak a 2 lába van útban.”

„Azért jövök wellnessezni, hogy pihenjek, erre ez is tele van sikítozó gyerekekkel. Figyeld meg, hogy végighisztizik majd az egész kurva hétvégét!”                                                            

„Ez nem is családbarát wellness, úgy kellett kérni a kiságyat meg az etetőszéket. Itt fintorog mindenki ránk, pedig csak pacsálnak a jakuzziban. Már pedig nekem is jár a pihenés, jobban, mint bárkinek. Ha nem tetszik neki, ne jöjjön ide.”

„Gusztustalanok a gyerekek, én soha nem bírnék pelenkázni, fúj.”

„Na, baszki, megint bement a szar a körmöm alá…Fasza.”

„Zsuzsi”

„A Béci Anyukája.”

„Na, megint jön a hülye fotóival…De mégis mit mondjak egy szemüveges-leukoplasztos, kapafogú gyerekre? Aranyos…Igen, ez jó lesz!”

„Na, a Katinak is megmutatjuk a képet, neki mindig úgy tetszenek a fotók a gyerekről, el van ájulva tőle.”

„A faszér’ nem tud egy kismama napközben bevásárolni? Minek kell mindnek akkor jönnie, amikor én melóból ugranék be?”

„Este 6, és még mindig 40 fok. Nem várhatunk tovább, kisszívem, mennünk kell, mert bezár minden.”

„Babanyál…FÚÚÚÚJ!!”

„Babanyál…FÚÚÚÚJ!!” (van, ami sosem változik)

A bejegyzés trackback címe:

https://minekszultazilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr977949206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása