Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy kezdő anyuka megpróbáltatásai

Minek szült az ilyen?!

Minek szült az ilyen?!

Meló feat. Bölcsi - Ezthogyafaszbaoldjammeg_Remix.mp3

2016. február 26. - MinekSzültAzIlyen?

Csoda történt velem, kb. egyszer van ilyen az életben: viszonylag rövid idő alatt találtam munkát, 15 percre a bölcsitől, így tudom 6 órásban nyomni, mert nem baszom el az időt utazással. Természetesen, amikor megtudtam, úgy döntöttem, ünnepelünk, a faszom főz, főzzön a netpincér, ömlik majd a lé, konfetti bazdmeg. Persze, rendeljünk 0,33-as kólát is 500-ért, szarokrá. Így mulat egy magyar úr. Aztán fél perc sikítozás és IGENBASSZAMEG!!!-ezés után sikerült kicsit visszatérni a Földre, és miután már gondolatban elszórtam a kb. első éves fizetésemet, elkezdtünk gyakorlatiasabban gondolkozni, kicsit tervezni, agyalni az időbeosztáson, hogyan legyen majd a bölcsi.

Persze még nem tudom, mettől meddig fogok melózni, elvileg rugalmas a cég, és még az anyukákat is szeretik (jó, sanszos, hogy mind ezt mondja, de nekem hitelesnek tűnt), de jobb előre felkészülni, ki melyik nap ér rá tutira, tudjak mire alkudni, ha arra kerülne a sor.

Következő lépésként gondoltam, meginterjúvolom a gondozónőket, hogy kb. mikor fogynak el a gyerekek a csoportban, mert tény, hogy elvileg fél 7-től fél 6-ig van nyitva a bölcsőde, de nem akarok csuklani odafele a piros 20-ason, mert a gyerekemnek a kurvaannyát, amiért ilyen későn érek oda. Első sokk: "Hát, olyan 4 fele mindenkit elvisznek". Reakció: Tagadás - ez tuti kamu, csak kicsit kozmetikáznak, hogy hamarabb léphessenek le. Benézek 3:50-kor a csoportba, az enyémen kívül 2 db gyerek van. Második sokk. Reakció: Basszameg, nem kamu! Hogyapicsába? Körbenézek. Harmadik sokk: A szülők fele apuka. Az APUKA, akiről a fórumokon, cikkekben, ismerősökön keresztül az a legenda járja, hogy napi 16 órát dolgozik, és lapátolja haza a pénzt, amíg anya otthon ül a seggén. Akkor hogy a faszba van ez? Az én párom péntekenként tudja fixen elvinni ebben az időben a gyereket. Kedden megizzadva, ha nincs forgalom, fél5-re tudna odaérni. Álltam a bölcsiben, kb. így:

travolta.gif

Jó, látok én is nagyikat, meg ugye természetesen vannak anyuk is, de ijesztően sok apu van, és már megint ott tartunk, hogy azon filózom, mi mit csinálunk szarul és nekünk hogy nem megy így? Persze még mindig nem tudom ugye a beosztásomat, szóval lehet, hogy tök feleslegesen feszkózom, de akkor is. A legutolsó munkahelyemen  8-tól fél 5-ig dolgoztam. Tehát akkor léptem ki a kapun. Igen, 8 órásban, de elvileg amikor véget ért a munkaidőm, előtte már fél órával mindenki haza tudja vinni a gyerekét. Hogyafaszba? Én bezzeg ültem reggeli/esti ügyeletben, jó utáltam, mint a szart, de itt nincs senki, aki 4-ig dolgozik és csak fél 5-re ér be a gyerekért? Full science fiction. Persze lehet, hogy kifogtam valami szuperbölcsit, vagy úgy állnak a csillagok, de már parázok azon, hogy ha beüt a szar, és olyan lesz a munkarendem, mégis hogy az anyámba oldom ezt majd meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://minekszultazilyen.blog.hu/api/trackback/id/tr978420850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása